Auteur Topic: 2016 Buitenlandweekeinde Harz 16 tot 18 september Meerijafspraken enz. enz.  (gelezen 20165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Goobi

Kan Taco (vanuit Maarssen) vrijdagochtend zich aansluiten bij Geert-Jan die v.a. Nieuwegein vertrekt (richting Doetinchem)? Hoe laat vertrek je Goobi?
 


Hoi Maya en Taco,

Meerijden vanaf Nieuwegein is prima! Omdat het een behoorlijke lange rit is ga ik niet via Doetinchem maar neem de snelste route over de A12-A27-A28-A1, bij Oldenzaal de grens over de A30 op tot Rastätte Brockbachtal.
Ik wil om 8:30u vertrekken bij de McDonalds in Nieuwegein op de Blokhoeve (A12 afslag 16, onderaan de afrit rechtsaf en dan bij de 2e stoplichten linksaf). Is dat haalbaar?

Groet, Geert-Jan
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline MartinW

Ik heb op de valreep nog vrij kunnen krijgen. Graag sluit ik me aan bij de route die Martin heeft uitgewerkt. Zo te zien gaan er meer mensen vanuit het westen via de A1 richting grens. Wellicht dat we onderweg al ergens kunnen afspreken. In de buurt van Amersfoort b.v. of wat verder op bij Deventer.
Hoi,

Misschien kunnen we afspreken bij Shell Lucasgat aan de A1`tussen afrit Kootwijk (18) en Apeldoorn (19 Hoenderloo)? Zouden daar dan om 9:00u moeten zijn.

Groet,
Martin

Offline Gilbert N

Ik zou graag aan willen sluiten bij Total de Paal (Deventer).Dat is een klein stukje verder op de A1, aangezien ik van richting Arnhem kom.
Ik hoor het wel.

Offline Maybee


Hoi,

Jullie halen alles uit je vrije vrijdag!
Geert-Jan, 08:30u bij de Mac "Blokhoeve" Nieuwegein is prima. Ik schop manlief tijdig en liefdevol de straat op!
Taco is een grote, kale man op een dan heel klein uitziend mean, green machine (en dan bedoel ik niet de groene Alp uit '93 die hij had en gestolen werd op zijn vroeger werkadres in Veenendaal...) Het is echt een Eddie Lawson replica naked. Het is al schokkend genoeg dat ik "Geen TCN-lid" ben en dit is waarom

Offline Knalerwt

Ik zou graag aan willen sluiten bij Total de Paal (Deventer).Dat is een klein stukje verder op de A1, aangezien ik van richting Arnhem kom.
Ik hoor het wel.

Dit lijkt mij de betere optie. Dan kan ik vanaf Utrecht kiezen of A27/A28 of A12/A50 afhankelijk van het verkeer.

Martin, de pomp ligt tussen afrit 21 (Voorst) en afrit 22 (Twello). Het is een klein kwartier verder op. Zullen we daar om 09:15 afspreken?
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline MartinW

Dit lijkt mij de betere optie. Dan kan ik vanaf Utrecht kiezen of A27/A28 of A12/A50 afhankelijk van het verkeer.

Martin, de pomp ligt tussen afrit 21 (Voorst) en afrit 22 (Twello). Het is een klein kwartier verder op. Zullen we daar om 09:15 afspreken?
Lijkt me prima,ik zorg dat ik er 9:15u ben.

Offline Goobi

Geert-Jan, 08:30u bij de Mac "Blokhoeve" Nieuwegein is prima. Ik schop manlief tijdig en liefdevol de straat op!
Taco is een grote, kale man op een dan heel klein uitziend mean, green machine (en dan bedoel ik niet de groene Alp uit '93 die hij had en gestolen werd op zijn vroeger werkadres in Veenendaal...) Het is echt een Eddie Lawson replica naked. Het is al schokkend genoeg dat ik "Geen TCN-lid" ben en dit is waarom

Hoi Maya,

Okee, dank voor het 'managen' van Taco ;). Als we op tijd vertrekken kunnen we misschien ook nog aansluiten bij degenen die om 9:15u bij de pomp tussen afrit 21 (Voorst) en afrit 22 (Twello) op de A1 staan. En ik ben een kleine, niet kale maar grijze eind-vijftiger en rijd (natuurlijk) op een blauwe Transalp 700  ;D

O ja, ik was inderdaad met ErikB een week naar Oostenrijk maar daar zijn we zaterdag van thuisgekomen.

Groet,
Geert-Jan
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline MartinW

Ik heb voor de liefhebbers nog een binnendoor route van Bad Grund terug naar Nederland (Ommen) in elkaar geknutseld. Deze keer de "toeristische route" functie van Tyre gebruikt en wat punten versleept. (Zorg dat je de track gebruikt, niet de route).
Totaal 367 km in 6:40 uur.

Offline MartinW

En ik ben een kleine, niet kale maar grijze eind-vijftiger en rijd (natuurlijk) op een blauwe Transalp 700  ;D
Maar gelukkig heb je meestal (net als ik  ::)) een knalgele helm op je hoofd  ;) ;D

Offline Knalerwt

Als we op tijd vertrekken kunnen we misschien ook nog aansluiten bij degenen die om 9:15u bij de pomp tussen afrit 21 (Voorst) en afrit 22 (Twello) op de A1 staan.

Nieuwegein ligt voor mij ook langs de route. Het is ruim drie kwartier rijden vanaf de McD naar het tankstation bij Deventer. Is het een optie om iets eerder af te spreken?
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline Goobi

Nieuwegein ligt voor mij ook langs de route. Het is ruim drie kwartier rijden vanaf de McD naar het tankstation bij Deventer. Is het een optie om iets eerder af te spreken?

Voor mij geen probleem want ik woon om de hoek...en leuk als je meerijdt, Sandro  :D
Ik zorg dat ik er op tijd ben, met een volle tank want ik zie net in Google Maps dat Esso De Paal permanent gesloten is  ::)
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline Gilbert N

Ik zorg dat ik er om 9:15 uur ben.
Het wordt een mooi clubje!
Ook ik ben te herkennen aan mijn knalgele helm en zilvergrijze Alp.

Gr,
Gilbert

Offline Jeroen

Hai Zandhappers en Asfaltbijters,

Vergeef me voor 7 jaar afwezigheid maar ik begin reïntroductie bij de TCN
Groetjes,
Maya

ff klein oftopicje: WELKOM TERUG MAYA!! WOOTWOOT! Eeen alpenzusje op het NTT, Maya terug, nu de twinbrothers nog  ;)
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline Knalerwt

Ik zorg dat ik er op tijd ben, met een volle tank want ik zie net in Google Maps dat Esso De Paal permanent gesloten is  ::)

 ??? Welke Google Maps gebruik jij dan? Het gaat om een Total tankstation en deze is volgens [1] van 06:00 - 23:00 geopend (daarbuiten is het zelfbediening aan de pomp).

Maya, kun jij Taco iets eerder op pad sturen? Ik denk als we tussen 08:00 en 08:15 vertrekken moeten we rond 09:15 bij Deventer kunnen zijn.

[1] http://store.total.nl/nl/netherlands/station-service-nl/wilp/total-wilp-inz-de-paal/NN001092
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline Goobi

??? Welke Google Maps gebruik jij dan? Het gaat om een Total tankstation en deze is volgens [1] van 06:00 - 23:00 geopend (daarbuiten is het zelfbediening aan de pomp).

Ik heb inderdaad verkeerd gekeken Sandro, sorry! :o Total De Paal is gewoon open.
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline Two Plugs

Wil ook de Moderator zich ff ontopic houden?  ;D (Maar ik ben d'r als oudgediende net zo blij mee Jeroen!  :)) )

OT: Zo, de bevestigingen met de routesuggesties voor het fantastische Transalp Club Buitenlandweekeinde zijn de digitale deur uit! Tot vrijdag, we zijn in totaal met 18 deelnemers, een mooie groep!

Mocht je wel hebben ingeschreven, maar geen mail hebben ontvangen; neem dan ff via een reply in dit draadje contact met me op.


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Zeegie

Citaat van: Two Plugs link= topic=14346.msg141566#msg141566 date=1473781661
Wil ook de Moderator zich ff ontopic houden?  ;D (Maar ik ben d'r als oudgediende net zo blij mee Jeroen!  :)) )

OT: Zo, de bevestigingen met de routesuggesties voor het fantastische Transalp Club Buitenlandweekeinde zijn de digitale deur uit! Tot vrijdag, we zijn in totaal met 18 deelnemers, een mooie groep!

Mocht je wel hebben ingeschreven, maar geen mail hebben ontvangen; neem dan ff via een reply in dit draadje contact met me op.

Ik heb geen mail ontvangen...  :-[
Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Offline MartinW

Ik heb geen mail ontvangen...  :-[
Ik wel hoor, stuur me anders even een pb met je e-mail adres, dan mail ik het je door.

Offline Knalerwt

Mocht je wel hebben ingeschreven, maar geen mail hebben ontvangen; neem dan ff via een reply in dit draadje contact met me op.

Piep. Geen mail ontvangen.
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline ErikB

Graag sluit ik aan bij Raststätte Brockbachtal Süd aan de A30, ik ga ervoor zorgen dat ik rond 10:30 uur ter plaatse ben.
Dat wordt zo een hele groep, gezellig!

Offline Goobi

Geen mail ontvangen? Check je SPAM-box...
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline robgoesdakar

Check je SPAM-box...
Tja, zo iets moois in de mail is 'to good to be true' en dus spam :D

Heel veel plezier iedereen, ik moet deze om duidelijke redenen even laten schieten ....
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline MartinW

Tja, zo iets moois in de mail is 'to good to be true' en dus spam :D

Heel veel plezier iedereen, ik moet deze om duidelijke redenen even laten schieten ....
Jammer dat je deze moet missen Rob  :-\ Volgens mij is dit het eerste buitenlandweekend waar jij en Ilona niet meegaan. Zullen we komend jaar dan maar 2 buitenlandweekenden inlassen?  ;D

Offline MartinW

Al ik de berichten goed heb gelezen zien we de volgende deelnemers bij de 2 vertrekpunten:

Total De Paal (9:15u):
Geert-Jan
Maya
Gilbert
Sandro

Raststätte Brockbachtal Süd (10:30-11:00u):
Erik Bergsma
Zeger
Marcel
« Laatst bewerkt op: 14 september 2016, 20:34 door MartinW »

Offline Gilbert N

Ja, ik zorg dat ik uiterlijk 9:15 uur bij de Paal ben!

Gr,
Gilbert

Offline Zeegie

Al ik de berichten goed heb gelezen zien we de volgende deelnemers bij de 2 vertrekpunten:

Total De Paal (9:15u):
Geert-Jan
Maya
Gilbert
Sandro

Raststätte Brockbachtal Süd (10:30-11:00u):
Erik Bergsma
Zeger
Marcel

Wij kunnen gewoon naar het begin van je route rijden?
Zijn jullie dan te vinden? Of andersom?
Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Offline MartinW

Wij kunnen gewoon naar het begin van je route rijden?
Zijn jullie dan te vinden? Of andersom?
Als je een roedel clubmotoren ziet, zit je goed  ;) ;D
Op je gps afbeelding te zien heb je het goede startpunt.

Offline Zeegie

Als je een roedel clubmotoren ziet, zit je goed  ;) ;D
Op je gps afbeelding te zien heb je het goede startpunt.

Dan komt het goed.... Nieuw regenpak voor het geval dat....
Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Offline Two Plugs

Wil 'SANDRO' zich melden? Ik krijg nml een foutmelding op zijn e-mail adres.

Mariska: ik heb het naar je privé mail gestuurd, zal de mail ook doorzetten naar penningmeester@
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Two Plugs

@ Aanvulling:

Jullie worden vanaf 17:30 in het hotel verwacht. tot morgen!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180