Auteur Topic: nieuw op het forum  (gelezen 1144 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Peter_L

nieuw op het forum
« Gepost op: 19 augustus 2016, 21:17 »
Hallo  :)

Hierbij een nieuwe forum gebruiker! Peter_L is de naam en sinds kort de trotse eigenaar van een Honda Transalp 650 uit 2006!

Kort over mij & motor rijden. In 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald en kocht de motor die ik toen het mooiste vond (en die binnen mij budget viel), een shadow uit 2007. Hier in het begin veel op gereden, later wat minder. Rijden vond ik leuk, poetsen niet zo. Het was een zeer betrouwbare motor, hij heeft het letterlijk altijd gedaan. Door gebrek aan poetsen heeft hij ook altijd geroest...

Door andere prioriteiten is het motorrijden wat naar de achtergrond gezakt. Afgelopen juni besloten het weer meer op te pakken, heeft ook te maken met woon-werk (ander werk), waarin motorrijden wat praktischer uitviel dan de auto. De shadow ingeruild voor de Transalp 650 uit 2006. Voor de Transalp gekozen ivm betrouwbaarheid, zithouding, en het relaxte/gemakkelijke sturen.

Inmiddels ongeveer 1000 km gereden en kan niet anders zeggen, smaakt naar meer  8)

Ik ben hier vooral om het forum te raadplegen. Ik ben helemaal nieuw op het gebied van de transalp, dus zal eerst wat gaan rond snuffelen in lopende topics. Ik wil mij wat meer gaan verdiepen in onderhoud ed. om zo kosten te besparen.
Tips op de voorhand qua onderhoud altijd welkom!


groeten

Offline eerde jan

Re: nieuw op het forum
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2016, 17:32 »
Welkom. Dat is echt een hele mooie alp.