Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Voorstellen

(1/1)

Najreg128:
Hallo,

Nieuw op dit forum en nieuw inde wereld van het motorrijden. Momenteel nog zonder (motor)rijbewijs en zonder motor. Ik ben Gerjan Stam, bijna 44 jaar en net gestart met motorijles. Ik ben veteraan (Bosnië 1994/95) en heb mij overlaten halen om volgend voorjaar met een aantal vrienden op de motor terug te gaan. Enkelen hebben al ervaring en de verhalen hebben mij zo ver gekregen om dit traject te gaan starten.

De eerste lessen zitten er op en ik ben dus aan het rondkijken wat mij past voor deze trip maar wellicht ook voor woon-werkverkeer. Ik hecht aan overzicht en hou niet van buikschuivers, een allroad spreekt mij qua type erg aan en heeft volgens mij de eigenschappen die ik zoek.

Ik zoek een redelijk betaalbare motor waar ik de komende maanden ervaring mee op kan doen en die geschikt is om de genoemde trip te ondernemen. Over de Honda TA/AT lees ik goede verhalen en ik ben mij hierop aan het oriënteren.

Groet,

Gerjan

Ik sta open voor tips, verder ga ik dit forum maar eens doorspitten.

Janno:
Welkom Gerjan, en succes met de motorlessen.

Als eerste motor heb ik nu ook een Transalp en ik kan nu na een jaar rijden zeggen dat me dat zeer goed bevalt. Motor is niet te zwaar en zeer goed handelbaar, zeker hier in de randstad met al dat drukke verkeer.

Op dit forum zitten zeer goede en ervaren mensen die je zeker van goede raad kunnen voorzien voor al je vragen.

En ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt, en laat het resultaat, ook van je reis maar zien :-)

Groeten vanuit Rotterdam,

Jan-Arie

Arjen:
Welkom Gerjan!

Ook deze jongen is begonnen op de Transalp als eerste motor... en verknocht geraakt. Doe je zeker geen miskoop aan. Op het forum kan je behoorlijk wat informatie vinden over het aanschaffen van een nieuwe motor.

Mocht je er toch niet uitkomen, of op zoek zijn naar meer tips: laat het gerust weten hier op het forum :)

Tot die tijd, heel veel succes met lessen  :))

voorstad:
Mooie plannen. Dat wordt dan zoiets ;-)

Najreg128:
Dat ziet er inderdaad goed uit  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View