Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Een nieuwe TransAlp!

(1/2) > >>

Joxer:
Nadat mijn oude TA650 werd gejat, had ik niet gedacht 'm zo snel te missen.
Dus tijdens de verhuizing van mijn oude naar mijn nieuwe woning stiekem toch gaan zoeken op internet.
En dan staat er 2 dorpen verderop 1 te koop bij een BMW-dealer!
Na een ruime proefrit en een gezellig bakkie wist ik het zeker: het is niet mijn eigen TA, maar hij komt wel schokkend dicht in de buurt.
En omdat de prijs goed was ben ik er direct op naar huis gereden  8)

Ik zal haar even voorstellen.
Ze is uit juni 2006 en heeft haar eerste jaren in dienst van de Hermandad doorgebracht.
Daarna is ie gekocht door een knul die hem heel mooi heeft onderhouden en die 'm uiteindelijk heeft ingeruild tegen een BMW GS1200 omdat hij de Alp toch wat klein vond (hij is ruim 2 meter lang).
Inmiddels staat er 83000km op de teller.
Hij heeft er wel het e.e.a. aan aangepast, zo zit er een aftermarket-uitlaat op (geen idee welk merk/type, maar hij klinkt heerlijk).
Een oliesysteem wat het niet doet (toch nog eens naar kijken...) en hele stoere ledjes aan de valbeugels.
Over de stickers kan ik kort zijn: ik vind ze mooi!!!
Inmiddels zit er een andere topkoffer op (dank Roland65!), omdat die witte veel te diep is en mijn meisje daarom niet meer achterop paste.
Alles bij elkaar genomen baal ik nog steeds dat mijn oude dame gejat is, maar deze nieuwe doet het prima.









varaderohuibje:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Edgar...

Als je wil heb ik nog wel een TCN-nummerplaathouder voor je. Dan lijkt ie nog meer op de voorganger :).

Rob de Bob:
Mooie kleurstelling zo met die stickers ook erop! Gefeliciteerd :)

roland65:
Graag gedaan, geniet ervan!

Joxer:

--- Citaat van: varaderohuibje op 22 september 2016, 23:10 ---Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Edgar...

Als je wil heb ik nog wel een TCN-nummerplaathouder voor je. Dan lijkt ie nog meer op de voorganger :).

--- Einde van citaat ---

Tja, dat hoort natuurlijk wel...
Graag zelfs!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View