Auteur Topic: Motorreizen ***************  (gelezen 1978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline markwessels

Motorreizen ***************
« Gepost op: 02 oktober 2016, 14:16 »
Een klein beetje reclame maken mag duidelijk niet op de forum dus vandaar even een nieuwe post  :D.


edit Moderator

dit is de tweede keer dat je dus gewoon hetzelfde doet...

jezelf voorstellen ..kan... waar dat was dit bij lange na niet....

als je bij volgende post's weer over de schreef gaat, krijg je een ban op dit forum

« Laatst bewerkt op: 02 oktober 2016, 21:51 door varaderohuibje »

Offline alain

Re: Motorreizen ***************
« Reactie #1 Gepost op: 03 oktober 2016, 09:46 »
Mark,

Ik stel voor dat je lid én sponsor wordt.

PD06(1994) - PD06(1993)

Offline Arjen

Re: Motorreizen ***************
« Reactie #2 Gepost op: 03 oktober 2016, 21:20 »
Mark, allereerst welkom op ons forum! :)

Aanbiedingen van avontuurlijke reizen, zoals jij dat graag met ons wilt delen, kan je kwijt in het onderdeel:

Vraag en Aanbod --> Aanbiedingen van Lezers/Sponsors

Echter, voordat je daar kunt posten moet je lid en/of sponsor van de club zijn. Meer informatie hier.

De reden dat we hier een beetje streng mee omgaan, is om te voorkomen dat overal en nergens aanbiedingen komen te staan waar ze niet horen. Aan de ene kant zijn ze dan niet goed zichtbaar (dus weinig reactie), aan de andere kant kost het onze vrijwillige moderators nét teveel tijd, welke ze beter/leuker kunnen besteden.

Sponsor worden hoeft helemaal niet duur te zijn (neem contact op met onze voorzitter) en geeft je naast de mogelijkheden op ons forum, ook een mogelijkheid om een mooi verhaal in ons clubblad te zetten (6x per jaar, >600 leden). Als jij probeert je al jouw klanten lid laat worden van onze club, helpen we elkaar  ;D

Mocht je vragen hebben, trek gerust even aan de bel.

Ik heb je website bekeken, ziet er goed uit!
“Never Stop Exploring”

Offline markwessels

Re: Motorreizen ***************
« Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2016, 09:40 »
Dag Arjen,

Een beetje reclame voor jullie maken is natuurlijk geen enkel probleem.

Echter voordat ik al teveel reclame budget vrij ga maken wil ik eerst checken of alles duidelijk is zoals het op mijn site staat en of het leden van dit forum aanspreekt zoals ik het aanbied.

Offline wimj

Re: Motorreizen ***************
« Reactie #4 Gepost op: 05 oktober 2016, 11:03 »
Mark, je website is mooi en duidelijk en je aanbod aantrekkelijk. Jammer alleen dat het voor ons 1,5 jaar te laat in beeld kwam: we zijn dit jaar net geweest (in zo'n k*tcampertje).  Wellicht nog eens over een paar jaar. vrgr Wim
Riding Any Road
http://www.wimj.eu