Auteur Topic: Varadero 2003 D02 BUDDYSEAT verhoogd en opnieuw bekleed  (gelezen 1452 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Longl1

Varadero 2003 D02 BUDDYSEAT verhoogd en opnieuw bekleed
« Gepost op: 04 oktober 2016, 22:20 »
Sinds 2 weken rij ik alweer op mijn door RAYZ aangepaste en opnieuw beklede Varadero 2003 D02 buddyseat. Schitterend stukje werk van Raymond uit Oudenbosch. De mooie blauwe afwerknaad in de kleur van de kuip valt echt op.Met mijn 1,97 m was het altijd tobben .Ik kan nu zitten zoals ik wil.
Het rijdt en zit perfect. Voor wie interesse heeft ik heb nu mijn reserve buddyseat te koop.Zie hoofdstuk te koop aangeboden

Offline Two Plugs

Re: Varadero 2003 D02 BUDDYSEAT verhoogd en opnieuw bekleed
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2016, 08:59 »
Ben het zelfde van plan met de mijne, maar dan alleen het voorste stuk. Ziet er goed uit man!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline voorstad

Re: Varadero 2003 D02 BUDDYSEAT verhoogd en opnieuw bekleed
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2016, 10:36 »
Ik kan ook alleen maar positief zijn over mijn verhoogde Rayz zadel voor de Transalp. Zit echt stukken beter dan het standaard zadel en ziet er perfect uit. Ook de aftersalesservice na jaren gebruik is ongewoon goed.

Aanrader!
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....