Zoo een jaartje en zo’n 10.000km verder ende AT rijd nog als een trein. Het was wel weer tijd om wat dingen te checken en te vervangen, aangezien de motor vorig jaar helemaal uit elkaar is geweest.
De motor heeft weer een beurt gehad, olie ververst, oliefilter vervangen, nieuwe bogies, nieuw benzinefilter, puntjes van de benzinepomp gechecked, wat kleine olielekkages opgelost, luchtfilter schoongemaakt, nieuwe kettingkit en tandwielen (zaten toch wat zware schakels in), nieuwe ketting geleiders, linksysteem gesmeerd, achterveer laten servicen bij JJ Suspension, kleppen gesteld, carbs gesynchroniseerd en compressie gechecked.
Ik heb ook nog wat dingetjes gemodificeerd. Er zijn led lampen op de valbeugels gezet voor wat meer licht in het donker aangezien ik vaak in het donker rijd op onverlichte wegen, de valbeugels zijn ook gepoedercoat trouwens. Ook heb ik de knipperlichten vervangen voor wat kortere aangezien het niet goed pastte met de koffers. In de pro-duro heb ik een DB killer gezet, ik werd toch een beetje gestoord van de herrie. Een andere uitlaat past eigenlijk niet ivm de kofferrekken.
Gewoon een leuk plaatje