Auteur Topic: Hall  (gelezen 1852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Armin21!

Hall
« Gepost op: 18 oktober 2016, 23:37 »
Hallo, ben er weer lid omdat ik vandaag weer een Transalp heb gekocht. Een 650 van 2005 met 56.000 km op de teller. Woon zelf in Amsterdam.

Had al 1991 in Duitsland mijn eerste Transalp, drie jaren mee gereden top motor
Dan in 2006 in Nederland een Transalp van 1989 die helaas is gestolen (mooie witte was dat)
Nu in 2016 weer een Transalp maar nu een 650.


Groet

Armin

Offline Arjen

Re: Hall
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2016, 00:09 »
Welkom terug! :)
“Never Stop Exploring”

Offline Armin21!

Re: Hall
« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2016, 19:55 »
Hallo mensen, bedankt voor jullie steun en hulp. Helaas was de Transalp niet echt mijn ding deze keer. Beetje een miskoop. Heb hem vandaag ingeruild tegen een motorscooter Yamaha x max 250 om nu de winter mee door te rijden.

Wellicht tot een keer in de toekomst of onderweg...

Armin

Offline Robin66

Re: Hall
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2016, 09:44 »
Ieder zijn ding... Veel plezier...

Wat viel nou tegen? deze keer aan de transalp... Je wist wat je kocht want je had er al vaker een gereden...

Offline Armin21!

Re: Hall
« Reactie #4 Gepost op: 08 november 2016, 22:23 »
Viel niets tegen was alleen een motor wat helemaal geen onderhoud heeft gehad. Dus het begon me banden, remmen etc en er komt geen einde aan.

Echter, ik heb hem dan toch niet ingeruild naar een weekend over voelen. Vrijdag komt een nieuwe ketting en dan kijk ik weer verder.

Dus wordt vervolgt.


Offline Robin66

Re: Hall
« Reactie #5 Gepost op: 09 november 2016, 07:29 »
Ahhh.. OK, nou snap ik het,... Balen dat er meer onderhoud aan de motor is dan je verwachtte... hopelijk was de prijs daar ook naar (=goedkoop)... Maar ik hoop voor je dat je nu een beetje overzicht hebt van wat er moet gebeuren en dat de echte kosten meevallen.... Succes!...

Komen er nog foto's van deze feniks?? wel leuk altijd.... zien we allemaal hoe mooi je transalp word...