Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1347 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PaulusBJ

Even voorstellen
« Gepost op: 02 november 2016, 14:56 »
Vele jaren geleden heb ik een Yamaha XT500 aangeschaft, en al spoedig greep het offroad virus mij en heb daardoor vele off the road tochten mee gereden. Op een gegeven moment stuit je dan toch op beperkingen zoals de bodemspeling en veerweg. De Honda XR250 was voor mij dan ook een logische vervolgkeuze en hier veel plezier mee gehad.  Ja, en toen kregen mijn maten en ikzelf allemaal gezinsuitbreiding en werd het allemaal wat minder. Nu onderhand de wilde haren kwijt, maar de voorkeur voor allroad motoren is altijd blijven bestaan. Na wat verschillende type huur motoren te hebben geprobeerd was en bleef de Transalp een heerlijke motor, en sinds vorige week ben ik door stom toeval op een mooi exemplaar gestuit en nu dus trotse eigenaar. Mij meteen maar opgegeven als TCN en forum lid. Ik hoop hier toch heel wat leuke ideeën en tips op te doen!

Offline eerde jan

Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 02 november 2016, 18:58 »
Mooie motor en welkom.
Klinkt mij ook bekend in de oren dat all road virus. :))

Offline Oldtimer

Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2016, 09:43 »
Mooi fietsje heb je daar.
Welkom hier en misschien tot ziens bij een van onze activiteiten.

PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline PaulusBJ

Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 03 november 2016, 10:28 »
Ja, de fiets bevalt erg goed, ik heb wel meteen achter nieuwe remblokken gemonteerd, dat was wel nodig.
Met het mooie weer van de laatste dagen al leuke kilometers kunnen rijden en indrukken op kunnen doen.
Natuurlijk ga ik de komende periode de fiets helemaal nakijken en onderhoud plegen. Ik overweeg alleen de aanschaf van valbeugels maar ik ben er nog niet uit welke nu de kuipdelen het beste beschermt. Ik zal de varianten toch maar eerst in het echt willen zien.