Auteur Topic: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank  (gelezen 10503 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

  • Gast
Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Gepost op: 01 juni 2009, 16:40 »
Woensdag 20 mei had ik een afspraak bij Dynojet in Oss om een mapping te maken voor Leovince X3 uitlaten voor mijn Varadero.

Hiervan heb ik een filmpje gemaakt en op YouTube geplaatst:
http://www.youtube.com/watch?v=mi9ZKZYXDjI
Het filmpje is vrij lang (10 min. max YouTube) en ongemonteerd maar wel aardig voor de liefhebbers denk ik.

Op dit moment is de PowerCommander optimaal ingesteld van half gas tot vol gas.
Omdat ik een bepaald onderdeel (O2 oxygen sensor eliminator) nog niet gemonteerd heb mag ik nog een keer terug komen om een instelling te maken van neutraal gas tot half gas.


Tot nu toe merk ik weinig van de nieuwe instelling behalve dat ik het idee het dat het allemaal wat soepeler gaat bij vol acceleren. Maar dat kan ook tussen de oren zitten.

Ik ben benieuwd naar het resultaat van de volledige afstelling.

Offline marc Lenssen

  • Transalp 650 uit 2000
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 470
  • na vele omzwervingen weer gewoon op die fijne RD04

  • Ongelezen
    Reacties
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #1 Gepost op: 04 juni 2009, 17:19 »
Lekker Wouter,

klinkt goed, en wat loopt ie lekker makkelijk omhoog uit de lage toertjes!!!!!

Wat een luxe om gewoon op de pc de afstelling te doen, geen gehannes met het demonteren van de halve fiets om bij een stel schroefje te komen....zucht.... :-)

plezier!!!!
Ik blijf maar terug komen op die Honda twins... :-)

Erik

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2009, 21:31 »


Tot nu toe merk ik weinig van de nieuwe instelling behalve dat ik het idee het dat het allemaal wat soepeler gaat bij vol acceleren.

 ???

Ik heb toendertijd mijn 2003 Varadero met Powercommander III, O2 eliminator, Akrapovics SP-series, en een aangepast luchtfilter bij Aart Nolen in Strijen laten afstellen en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n groot verschil gemerkt heb voor en na een testbank afstelling.
Vara liep als een kogel, heel scherp op het gas maar totaal niet rukkerig meer. Wel wheelie op het gas in z'n twee, het koppel in het middengebied was enorm toegenomen. Verbruik bleeft ongeveer hetzelfde.

Ik moet nog wel ergens de uitdraai hebben van voor en na het afstellen. 'K zal nog 's zoeken.

Edit: hebbes:


Ik heb ook nog ergens de mapping die toen in de Powercommander is gegaan (misschien leuk om te vergelijken). Deze is vanaf nul gemaakt omdat de standaard mappings die Dynojet erbij levert (of die je download vanaf hun site) nergens op slaan. Deze zijn ergens in de USA gemaakt, en waarschijnlijk niet op/onder zeenivo..  ::)
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2009, 21:37 door Erik »

Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2009, 22:15 »
???

Ik heb toendertijd mijn 2003 Varadero met Powercommander III, O2 eliminator, Akrapovics SP-series, en een aangepast luchtfilter bij Aart Nolen in Strijen laten afstellen en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n groot verschil gemerkt heb voor en na een testbank afstelling.
Vara liep als een kogel, heel scherp op het gas maar totaal niet rukkerig meer. Wel wheelie op het gas in z'n twee, het koppel in het middengebied was enorm toegenomen. Verbruik bleeft ongeveer hetzelfde.

Ik moet nog wel ergens de uitdraai hebben van voor en na het afstellen. 'K zal nog 's zoeken.

Edit: hebbes:


Ik heb ook nog ergens de mapping die toen in de Powercommander is gegaan (misschien leuk om te vergelijken). Deze is vanaf nul gemaakt omdat de standaard mappings die Dynojet erbij levert (of die je download vanaf hun site) nergens op slaan. Deze zijn ergens in de USA gemaakt, en waarschijnlijk niet op/onder zeenivo..  ::)

zijn dit achterwiel pk & nm ??  of krukas ?
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Erik

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2009, 00:26 »
Dynojetbank dus achterwiel pk's/ Nm's.


Deze bank geeft trouwens redelijk pessimistisch aan, er zijn Dynojetbanken die wat optimistischer zijn. Maar het gaat uiteraard om het verschil.

Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #5 Gepost op: 27 juli 2009, 10:14 »
Dynojetbank dus achterwiel pk's/ Nm's.


Deze bank geeft trouwens redelijk pessimistisch aan, er zijn Dynojetbanken die wat optimistischer zijn. Maar het gaat uiteraard om het verschil.

Dat is lekker , ik neem aan dat de dunne lijn het koppel is ??
Ik vind dat een standaard dero onderin best mager is vergeleken met een DL1000 bv ,, wil je in 6 rijden  80 dan wil dat niet soepel je merkt dat ie er geen zin in heeft beter in 5 maar dan stijgt het verbruik weer,, en met deze stijging van koppel kon het wel eens veel prettiger zijn zonder dat je de rekening bij de pomp krijgt in de vorm een meer verbruik.

wel grappig met m'n AT heb ik nu ook 70 nm na een K&N filter en de carb af te laten stellen op een bank,

Wat is er aangepast aan je luchtfilter een K&N erin of ook andere dingen ?

Wat kost een power comander III en die O2 eliminator, ??
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Offline Two Plugs

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #6 Gepost op: 27 juli 2009, 11:07 »
Ik heb zelf een powercommander op mijn 2004 Varadero en moet toegeven dat ik de investering niet op vind wegen tegen de (niet?) merkbare verbetering tijdens het rijden. Een positieve grafiek is natuurlijk een leuke beloning, maar wat heb je er aan als je dit niet tijdens het rijden merkt? Voor het verbruik hoef je het niet te doen omdat de injectiedero sowieso al erg zuinig is (voor een dikke 1000cc Vtwin van rond de 280 kg!)

Op mijn carbudero had de tuningjob (Dynojet gasnaalden in combi met K&N luchtfilter en Rino uitlaatdempers) een veel beter merkbare invloed: het brandstofverbruik daalde aanmerkelijk (15 tot 20%), de koppelkromme nam behoorlijk toe (+ 5 PK in het middengebied) en als resultaat pakte de motorfiets gewoon veel beter op.

Heb inmiddels een aantal keren op het laatste model gereden (dus vanaf modeljaar 2007). Vind de injectie dusdanig goed uitgebalanceerd dat ik er niet over zou peinzen om de investering voor een powercommander te doen. Duurzaam luchtfilter (BMC of K&N)? OK, maar vooral omdat ik dan niet iedere 12.000 km aan een (te-) duur Honda exemplaar vast zit. Andere uitlaatdempers? Tuurlijk, een V-2 moet je horen.

Maar dankzij de injectie kan het motormanagement prima op het luchtfilter resp. de uitlaten worden aangepast; hiervoor heb je echt geen powercommander nodig. Uiteraard zal een leverancier dit niet met me eens zijn; maar ja, het is ook zijn of haar broodwinning, maar ook mijn uitgave!

Het (steevast) tanken van +98 (minimaal) benzine levert je qua motorbeleving véél meer op dan het laten monteren en afstellen van een powercommander.

Voor de carbudero (dus het model tot 2003) zou ik het laten plaatsen van dynojet gasnaalden in de carburateur zonder meer adviseren gezien de (erg!) positieve invloed op het karakter (en de dorst...  :-[ ) van het carburatie-blok.
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #7 Gepost op: 27 juli 2009, 11:34 »
Ik heb zelf een powercommander op mijn 2004 Varadero en moet toegeven dat ik de investering niet op vind wegen tegen de (niet?) merkbare verbetering tijdens het rijden. Een positieve grafiek is natuurlijk een leuke beloning, maar wat heb je er aan als je dit niet tijdens het rijden merkt? Voor het verbruik hoef je het niet te doen omdat de injectiedero sowieso al erg zuinig is (voor een dikke 1000cc Vtwin van rond de 280 kg!)

Op mijn carbudero had de tuningjob (Dynojet gasnaalden in combi met K&N luchtfilter en Rino uitlaatdempers) een veel beter merkbare invloed: het brandstofverbruik daalde aanmerkelijk (15 tot 20%), de koppelkromme nam behoorlijk toe (+ 5 PK in het middengebied) en als resultaat pakte de motorfiets gewoon veel beter op.

Heb inmiddels een aantal keren op het laatste model gereden (dus vanaf modeljaar 2007). Vind de injectie dusdanig goed uitgebalanceerd dat ik er niet over zou peinzen om de investering voor een powercommander te doen. Duurzaam luchtfilter (BMC of K&N)? OK, maar vooral omdat ik dan niet iedere 12.000 km aan een (te-) duur Honda exemplaar vast zit. Andere uitlaatdempers? Tuurlijk, een V-2 moet je horen.

Maar dankzij de injectie kan het motormanagement prima op het luchtfilter resp. de uitlaten worden aangepast; hiervoor heb je echt geen powercommander nodig. Uiteraard zal een leverancier dit niet met me eens zijn; maar ja, het is ook zijn of haar broodwinning, maar ook mijn uitgave!

Het (steevast) tanken van +98 (minimaal) benzine levert je qua motorbeleving véél meer op dan het laten monteren en afstellen van een powercommander.

Voor de carbudero (dus het model tot 2003) zou ik het laten plaatsen van dynojet gasnaalden in de carburateur zonder meer adviseren gezien de (erg!) positieve invloed op het karakter (en de dorst...  :-[ ) van het carburatie-blok.

ik denk dat je op een vermogen van 95 krukas pk's er 5 meer niet zult merken.
maar deze meneer heeft meer dan alleen een power commander en luchtfilter gedaan ,, ook wat aan de lamda sonde en uitlaat systeem gedaan en dan zou het verschil groter kunnen zijn dan jij heb gemerkt met alleen een powercommander en luchtfilter.

vond de prijs meevallen een € 300 a 350  als je dan meer koppel heb en de dipjes eruit zijn en het hinderlijk oppakken kwijt bent , de ene dero heeft er meer last van dan de andere ,  ik was voor het afstellen van de carb. aan de AT aanzienlijk meer kwijt.
maar het leverde me veel op
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Erik

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #8 Gepost op: 27 juli 2009, 16:44 »
Ik heb zelf een powercommander op mijn 2004 Varadero en moet toegeven dat ik de investering niet op vind wegen tegen de (niet?) merkbare verbetering tijdens het rijden. Een positieve grafiek is natuurlijk een leuke beloning, maar wat heb je er aan als je dit niet tijdens het rijden merkt? Voor het verbruik hoef je het niet te doen omdat de injectiedero sowieso al erg zuinig is (voor een dikke 1000cc Vtwin van rond de 280 kg!)

Op mijn carbudero had de tuningjob (Dynojet gasnaalden in combi met K&N luchtfilter en Rino uitlaatdempers) een veel beter merkbare invloed: het brandstofverbruik daalde aanmerkelijk (15 tot 20%), de koppelkromme nam behoorlijk toe (+ 5 PK in het middengebied) en als resultaat pakte de motorfiets gewoon veel beter op.

Heb inmiddels een aantal keren op het laatste model gereden (dus vanaf modeljaar 2007). Vind de injectie dusdanig goed uitgebalanceerd dat ik er niet over zou peinzen om de investering voor een powercommander te doen. Duurzaam luchtfilter (BMC of K&N)? OK, maar vooral omdat ik dan niet iedere 12.000 km aan een (te-) duur Honda exemplaar vast zit. Andere uitlaatdempers? Tuurlijk, een V-2 moet je horen.

Maar dankzij de injectie kan het motormanagement prima op het luchtfilter resp. de uitlaten worden aangepast; hiervoor heb je echt geen powercommander nodig. Uiteraard zal een leverancier dit niet met me eens zijn; maar ja, het is ook zijn of haar broodwinning, maar ook mijn uitgave!

Het (steevast) tanken van +98 (minimaal) benzine levert je qua motorbeleving véél meer op dan het laten monteren en afstellen van een powercommander.

Voor de carbudero (dus het model tot 2003) zou ik het laten plaatsen van dynojet gasnaalden in de carburateur zonder meer adviseren gezien de (erg!) positieve invloed op het karakter (en de dorst...  :-[ ) van het carburatie-blok.

Bernard, het is jammer dat ik de Varadero niet meer heb anders zou ik je graag het verschil laten voelen. Het was niet een verschil van "het lijkt dat ie iets beter is geworden of zit het tussen m'n oren" maar echt vanaf de eerste meters "woohh! Dat ding gaat er als een speer vandoor!".

Het is zeker niet de eerste motor van mij die op een tesbank gestaan heeft dus ik wist ongeveer wat ik kon gaan verwachten en ik hoopte iig van die rukkerige injectie af te komen, het uiteindelijke resultaat was dus ver boven verwachting.

Misschien ligt het verschil in diegene die de mapping gemaakt heeft. Ik denk dat veel "tuners" gewoon uitgaan van de standaard mappings die Dynojet zelf levert voor verschillende configuraties.
De tuner waar ik geweest ben heeft besloten de mapping helemaal vanaf nul te maken. Koste +/- 2,5 uur testbanktijd met twee man (één achter de PC en één op de motor).

Iedereen die een beetje kijk heeft op tuning ziet dat het verschil in koppelverloop behoorlijk is en zoiets in real live niet niet "tussen de oren zit".

Over deze tuner: hij is minder bekend bij het grote publiek en zit daar ook helemaal niet op te wachten. Broodwinning dmv zijn zaak is voor hem een bijzaak geworden en als je bij hem in de werkplaats komt snap je ook waarom. Pure passie heeft deze man voor zijn werk en geld komt op een tweede plaats.
Klein voorbeeldje: de uitlaatgassen meet hij niet uit één van de dempers maar meteen na de collector (moet daar je wel een gaatje boren en draad tappen).

Ondertussen "doet" hij wel de motoren van veel bekende racers waaronder bv de WK supersport CBR's van Benjan Motoren.

Het luchtfilter heb ik idd zelf aangepast en dat scheen een goede zet geweest te zijn (niet helemaal per ongeluk ;) ). De smoorklep die in het luchtfilter van een 2003 Varadero zit is dus verwijderd waardoor de luchttoevoer een heel stuk gelijkmatiger wordt. Deze smoorklep zit er puur vanwege de geluidseisen en staat bij stationair gewoon open, gaat boven de 2500 rpm dicht en loopt tegen de 4000 weer open.

Voorwaarde is wel dat de Powercommander afgesteld wordt door iemand die weet waar hij mee bezig is  :P Tegenwoordig kan iedereen een motor "tunen" door er een Powercommander in de zetten en de "bijbehorende" mapping te laden. Even op de bank laten zien wat het veschil is en er is weer een klant tevreden  ::) (of niet zoals in Bernard z'n geval..)

Ik zeg zeker niet dat alle "Dynojetcenters" zo werken maar het feit dat de testbanken als paddestoelen uit de grond schoten toen de Powercommander op de markt kwam ligt er wel...  :-X
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2009, 16:59 door Erik »

Erik

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #9 Gepost op: 27 juli 2009, 16:56 »
Dat is lekker , ik neem aan dat de dunne lijn het koppel is ??
Ik vind dat een standaard dero onderin best mager is vergeleken met een DL1000 bv ,, wil je in 6 rijden  80 dan wil dat niet soepel je merkt dat ie er geen zin in heeft beter in 5 maar dan stijgt het verbruik weer,, en met deze stijging van koppel kon het wel eens veel prettiger zijn zonder dat je de rekening bij de pomp krijgt in de vorm een meer verbruik.

wel grappig met m'n AT heb ik nu ook 70 nm na een K&N filter en de carb af te laten stellen op een bank,

Wat is er aangepast aan je luchtfilter een K&N erin of ook andere dingen ?

Wat kost een power comander III en die O2 eliminator, ??

Dikke lijn vermogen, dunne lijn koppel. Luchtfilter is idd aangepast, zie verhaal hierboven, uiteraard met K&N filter.

Met deze Varadero kon ik in z'n 6 bij 50km/h vol gas geven en dan ging hij er gewoon soepel zonder een hik vandoor. Dat hoef je bij een standaard 2003 Dero niet te proberen..

Wat dit gekost heeft, geen idee, Akra's zijn ook niet de goedkoopste uitlaten, PowercommanderIII en O2 eliminator, K&N filter, 2,5 uur testwerk, reken maar uit.
Maar ik vond die Dero zo vreselijk slecht lopen onderin dat het gewoon beter MOEST, hoe dan ook.

70 Nm bij een standaard AT? Aan het wiel? Heb je daar een grafiek van? Ik denk dat je blij mag zijn als je dat aan de krukas hebt..
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2009, 17:02 door Erik »

Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #10 Gepost op: 27 juli 2009, 17:40 »
Dikke lijn vermogen, dunne lijn koppel. Luchtfilter is idd aangepast, zie verhaal hierboven, uiteraard met K&N filter.

Met deze Varadero kon ik in z'n 6 bij 50km/h vol gas geven en dan ging hij er gewoon soepel zonder een hik vandoor. Dat hoef je bij een standaard 2003 Dero niet te proberen..

Wat dit gekost heeft, geen idee, Akra's zijn ook niet de goedkoopste uitlaten, PowercommanderIII en O2 eliminator, K&N filter, 2,5 uur testwerk, reken maar uit.
Maar ik vond die Dero zo vreselijk slecht lopen onderin dat het gewoon beter MOEST, hoe dan ook.

70 Nm bij een standaard AT? Aan het wiel? Heb je daar een grafiek van? Ik denk dat je blij mag zijn als je dat aan de krukas hebt..

dit zijn achterwiel pk's en nm's  met een 8 % slip verlies ,, de heidenkau K60 is niet zo'n testbank vriendelijk,

de groene waarde is het startpunt ,, moet ik wel zeggen toen was de carb nog met de oude ingeslagen naalden.......

Wat jij zegt vond ik ook ,,, had het idee dat bij lage toeren had ie standaard weinig meer was een 2004 dero waar ik proef op reed
kwam je op toeren dan is het bye bye zwaai zwaai en blijf je nergens met een AT.
Terwijl een DL1000 van laag gelijk vet inzet en dat betreft goed loopt alleen die zuipt behoorlijk .....

Dus ik denk dat ik wel een 300 a 350 er voor over heb om het koppel aan te vullen ,, en een K&N filter natuurlijk
of ik het budget heb voor een acrapovic pijp ,, orgineel is meestal het beste voor koppel onderin .....
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Erik

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #11 Gepost op: 27 juli 2009, 18:04 »
Als ik zo je grafiek zie denk ik dat die K60 behoorlijk geslipt heeft tot 4000 rpm. Vandaar het hoge gemeten koppel (en dus vermogen) onder dat toerental.
Als je grafiek zou kloppen zou dat betekenen dat een AT bij 3500 rpm een hoger koppel heeft dan een Vara.. ::)

'K vind het slordig dat ze je met zo'n meting de straat op sturen  :-\  Maar de lucht/brandstofverhouding is wel behoorlijk opgeknapt en daar gaat het tenslotte om.

magje nog een keertje terugkomen met een goede achterband voor een goede meting?

Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #12 Gepost op: 27 juli 2009, 18:19 »
Als ik zo je grafiek zie denk ik dat die K60 behoorlijk geslipt heeft tot 4000 rpm. Vandaar het hoge gemeten koppel (en dus vermogen) onder dat toerental.
Als je grafiek zou kloppen zou dat betekenen dat een AT bij 3500 rpm een hoger koppel heeft dan een Vara.. ::)

'K vind het slordig dat ze je met zo'n meting de straat op sturen  :-\  Maar de lucht/brandstofverhouding is wel behoorlijk opgeknapt en daar gaat het tenslotte om.

magje nog een keertje terugkomen met een goede achterband voor een goede meting?

Dat mag ik ,, ze zijn er met twee man op gaan zitten toen wilde het wel maar anders wilde ie niet erop blijven , had ie alleen met hayabusa met turbo , die deden dat ook.

Maar goed m'n AT loopt als een kogel mm als ik op een andere rijd heb ik het idee dat er een vogelnest in het luchtfilter zit......


als deze banden op zijn doe ik een setje  metzeler tourance eronder .
en dan laat ik weer een run doen ,, 

het was bij een toko die niks anders doet dan dit soort dingen ,, ze hebben er veel tijd in gestoken
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2009, 18:23 door dj.verhulst »
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Wouter

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #13 Gepost op: 30 juli 2009, 15:03 »
Net terug van 1,5 week Engeland en Schotland.

Ik had nog niet eerder gereden met koffers en volle bepakking met de PCIII, LeoVinci's en de custom mapping.

De motor loopt mooier, zonder de vermogensdip vanwege de emissiegrens.
Ik kan niet het verschil merken dat anderen in dit topic beschrijven.

Mijn motor is afgesteld bij de DyonJet importeur in Oss en ik heb nog het orignele luchtfilter.

Ik had het geluk de PowerCommander gekregen te hebben en de afstelling op de testbank, 2x 1,5 uur was ook voor niets.

Helaas heb ik geen uitdraai met koppel, maar alleen met pk's.
Als ik weer een aan nieuw luchtfilter toe ben gaat laat ik hem opnieuw afstellen.




Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #14 Gepost op: 30 juli 2009, 17:05 »
Net terug van 1,5 week Engeland en Schotland.

Ik had nog niet eerder gereden met koffers en volle bepakking met de PCIII, LeoVinci's en de custom mapping.

De motor loopt mooier, zonder de vermogensdip vanwege de emissiegrens.
Ik kan niet het verschil merken dat anderen in dit topic beschrijven.

Mijn motor is afgesteld bij de DyonJet importeur in Oss en ik heb nog het orignele luchtfilter.

Ik had het geluk de PowerCommander gekregen te hebben en de afstelling op de testbank, 2x 1,5 uur was ook voor niets.

Helaas heb ik geen uitdraai met koppel, maar alleen met pk's.
Als ik weer een aan nieuw luchtfilter toe ben gaat laat ik hem opnieuw afstellen.





inderdaad jammer dat men geen koppel erbij heeft gezet ,, en eigenlijk ook niet zoals het eerder was........

Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Wouter

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #15 Gepost op: 30 juli 2009, 17:42 »
Een origenle uitdraai had ik niet omdat de nieuwe uitlaten er al onder zaten toen ik voor de eerste keer bij DynoJet kwam.

Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #16 Gepost op: 06 oktober 2009, 11:23 »
Hoe gaat ie nu ?

nog nieuws ?
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Wouter

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #17 Gepost op: 09 oktober 2009, 14:52 »
Hij doet het nog steeds :)

Wel minder gepruttel omdat inmiddels de de pakking van de uitlaat op de voorste cilinder is vervangen.

Inmiddels is het luchtfilter vervangen, door een nieuw origineel Honda luchtfilter dus nog geen nieuwe mapping laten maken.

Offline dj.verhulst

Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #18 Gepost op: 09 oktober 2009, 15:17 »
Hij doet het nog steeds :)

Wel minder gepruttel omdat inmiddels de de pakking van de uitlaat op de voorste cilinder is vervangen.

Inmiddels is het luchtfilter vervangen, door een nieuw origineel Honda luchtfilter dus nog geen nieuwe mapping laten maken.



Geen K&N gemonteerd ??
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Wouter

  • Gast
Re: Afstellen Powercommander op Dynojet vermogensbank
« Reactie #19 Gepost op: 09 oktober 2009, 18:31 »
Nee, was net voor de vakantie en kon niet wachten op een bestelling. Volgende keer beter.