TCN Activiteiten > Regionale activiteiten

STZO - Stammtisch Zuid-Oost

(1/6) > >>

Arjen:


STZO: Stammtisch Zuid-Oost
Na een lange rustperiode is de Stammtisch Zuid-Oost leven ingeblazen. Op 1 december 2016 was er een gezellige samenkomst in een uiterst Brabantse kroeg in de buurt van Eindhoven: het Bavaria Brouwerijcafé in Lieshout.

Het doel van STZO is om gezamenlijk Zuid-Oost Brabant en Limburg weer op de kaart te zetten bij de Transalpclub. Hierbij kan je denken aan toertochtjes in onze regio, ouderwets leuteren in de kroeg om technische ervaring uit te wisselen, goede nieuwe ideetjes te smeden en misschien wel een leuke buitenlandactiviteit met elkaar te ondernemen (wie weet).

Uiteraard kunnen we ook gezellig met elkaar naar een toertocht rijden, elders in het (buiten)land. Kortom, het draait gewoon om gezellige TCN contacten in de regio.

STZO is voor iedereen met een clubmotor. Je hoeft dus niet persé in de regio Zuid-Oost te wonen, je hoeft ook geen lid te zijn van de Transalpclub. Uiteraard verwelkomen we je graag als volledig lid nadat we goed kennisgemaakt hebben.

Meepraten/luisteren in onze Whatsapp groep? Stuur me een PM met jouw nummer, dan voeg ik je toe in de groep.

Geplande bijeenkomsten
Hieronder kan je zien wanneer we (officieel) bij elkaar komen. We zullen dit lijstje bijwerken zodra er weer een nieuwe datum is.

Donderdag 1 december 2016Bavaria Brouwerijcafé Lieshout van 19:30 - 22:00Zaterdag 29 april 2017Allroad Toertocht (verzamelen in Lieshout) verzamelen 10:00 - vertrek 10:30

Laat gerust een berichtje achter als je van plan bent te komen, als je vragen hebt of iets anders leuks te melden hebt :)

Sandor:
Arjen
Super initiatief!
Ik zou heeeel graag aanwezig willen zijn aangezien ik om de hoek woon.
Leuk om met gelijk gestemde te zijn, maar........
Ik ben op oefening in het hoge noorden en de 2de dec pas terug.
Volgende keer dan maar.

Arjen:
Pech hebben Sandor, maar er komen er ongetwijfeld nog meer :)

Sandor:
Oefening is door materiële omstandigheden afgeblazen.
Dit houd dus in dat donderdag 01-12, weer beschikbaar is.
Ik heb dus interesse!!

Arjen:

--- Citaat van: Sandor op 17 november 2016, 20:23 ---Oefening is door materiële omstandigheden afgeblazen.
Dit houd dus in dat donderdag 01-12, weer beschikbaar is.
Ik heb dus interesse!!

--- Einde van citaat ---

Gezellig!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View