Ik voel geen enkele radiale of axiale speling op de ongemonteerde prolink zelf. ( als hij in elkaar zit dan)
Misschien als hij straks weer gemonteerd onder het frame is wil ik wel een poging wagen.
Als er dus al speling in zou zitten dan is dat zeker niet op de bussen en lagers.
Ik verwacht dat dan eerder in de bouten of in de ophang ogen te vinden.
Tja, en hoeveel mag dat zijn
Als het echt gaat rammelen zou ik me pas zorgen maken
Ga je nog wat met het blok doen?
Jazeker.
het gaat deels open voor een algemene check, waarbij je moet denken aan kleppen, nokkenas ketting/ spanners, koppelingsplaten waterpomp en overige controleerbare delen.
Ik wil de cilinders en zuigers even laten voor wat het is. Wel een visuele inspectie voordat de boel wordt gestart.
Ben er bijna van overtuigd dat de stilstand geen nadelige gevolgen heeft gehad voor het inwendige. ( kijk even met een scope )
Wel met verstand de eerste keer rond starten uiteraard.