Techniek > Honda Varadero

stuurverhogers/ Anakee 111

(1/3) > >>

roadwarrior:
Hallo,ik rijd al wat jaartjes een Varadero uit 2003, ben ook lid van jullie club geweest.
Ik zit erover te denken om stuurverhogers aan te schaffen, nu vraag ik mij af, of dan ook de remleiding vervangen moet worden omdat deze dan te kort zal worden.Wat is jullie ervaring hierover?

Tevens zou ik graag jullie ervaring met de Anakee 111 willen weten, ben zelf van plan deze eens te proberen.

Mvg. Roger.

Sandra:
Hoe het bij een Varadero zit weet ik niet, maar bij een transalp is stuurverhoging  tot 2,5 cm probleemloos te doen met originele kabels. De stuurverhoging heb ik bij Louis.de gekocht in Duirsland was niet duur.

roadwarrior:
Bedankt voor de tip HotelMike, ga ik zeker uit proberen.
Blijft nog de tweede vraag staan over jullie ervaringen omtrend de Anakee lll?

Groet Roger.

Waffie:
ik vind de anakee 3 een sublieme band maar de road versie (pilot road 4 trail) is ook erg goed

wat wil je er mee doen,

road/off road  of enkel road
bij enkel road zou ik de straatversie nemen

ik kan je de beste prijs maken(kerst prijsjes)

mvg

roadwarrior:
Hallo waffie,

Ik rijd grotedeels op de weg maar een grindpad of klein zandpad vind ik af en toe een uitdaging. Daarom wil ik juist eens de anakee 111 uitproberen. Ik heb altijd de Anakee ll er onder gehad, waar ik uiterst tevreden mee was.

Dit zal ook pas volgend jaar als het zout van de weg is, gaan gebeuren.

Het onderhoud laat ik altijd bij Pharao bike doen, dus bestel ik ze dan ook uireraard bij hem. Toch bedankt voor het aanbod.

Het ging mij zuiver om te weten te komen of hier ervaring mee was.

Mvg. Roger.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View