Auteur Topic: Varofan  (gelezen 894 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boomer

Varofan
« Gepost op: 27 december 2016, 20:24 »
Beste vrienden , ik ben heel Europa rondgereisd en doe dat nog steeds , eerst met bmw daarna yamaha dan transalp en nu aan mijn tweede varo toe .
je houd er van of je houd er niet van , maar tot  hier toe is dit voor mij de meest comfortabele en betrouwbare motor die ik tussen de benen heb gehad . ik zelf heb twee bijna doods ervaringen achter de rug doordat ik niet was op gemerkt door auto bestuurders gelukkig steeds goede beschermkledij en een heel goede engel bewaarder . mijn varo is uitgerust met gel zadel en een boel van verlichting om op te vallen , en dat doe ik nu ook , wat mezelf een heel veilig gevoel geeft maar door ervaring ook 100 maal dubbel uitkijk .
de varo is niet de snelste of de knapste maar hij brengt mij met alle comfort waar ik maar heen wil , met of zonder passagier en bagage .
de enige motor die ik persoonlijk op dit moment beter vind is de yamaha super tenere world crosser , maar de verslaving en trouw aan mijn stalen ros is onlosmakelijk .ben ik een varo fan ? ja zeker maar wel realistisch , de nieuwere varo modellen zijn gewoon gaaf zonder toeters en bellen enekel goeie hoefijzers en een strak gareel . ;)

Offline Simz

Re: Varofan
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2016, 19:24 »
Welkom. Ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden