Auteur Topic: Off Road dichtbij Den Haag  (gelezen 3374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Blommetje

Off Road dichtbij Den Haag
« Gepost op: 12 januari 2017, 15:51 »
Hi,

Ik woon in Den Haag en heb nog NOOIT off-road gereden. M'n motorbuddy heeft een Versys en gaat mee. Dan kunnen we om-en-om een beetje spelen in de modder.

Maar ik wil er niet helemaal voor naar de Ardennen rijden, dus is er om een eerste keer te proberen ergens een trapveldje in de regio Haaglanden om wat te proberen?

Mijn dank!

Alex
- Fast cars, cheap women, late nights and hard liquor. Especially all together -

Offline Oldtimer

Re: Off Road dichtbij Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2017, 16:28 »
Wat dacht je van het strand. Is voor jou wel heel dichtbij toch ;D ;D
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline xrvtuur

Re: Off Road dichtbij Den Haag
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2017, 16:35 »
en die versys is al afgeschreven of gaan jullie dat dan doen.... is niet echt een geschikt ding voor offroad met zijn 17 inch voorwiel , en brede banden, korte veerwegen, en uitlaat die net niet op de grond hangt.
Varadero SD02  2004

Offline robgoesdakar

Re: Off Road dichtbij Den Haag
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2017, 17:01 »
Los van offroad rijden met een versus.... (ook niet direct mijn keuze)

Hier in de regio is het gewoon K.. om ergens te kunnen rijden.
Bij de Hoogovens (Sluizen bij IJmuiden) is nog wel een terrein waar het kan en mag....

Strand mag natuurlijk niet... (Of je hanteerd de regel dat alles mag zolang je niet gepakt wordt  >:D )

Ooit heb ik nog wel stukjes rond het laatste deel van de A4 gereden, (Hanteerde toen de zojuist genoemde regel  :angel: )
Ik weet even niet wat er momenteel nog op de maasvlakte mag/kan.

Het dichts bij waar je gewoon kunt rijden zou Brabant zijn.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline marccoef

Re: Off Road dichtbij Den Haag
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2017, 00:39 »
Ik lees mee! binnenkort mag ik ook rijden, en off-road lijkt me geweldig.
Woon ook in Den Haag.

Offline J-P

Re: Off Road dichtbij Den Haag
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2017, 10:32 »
Waar is de tijd gebleven... ik heb mijn eerste offroadkilometers gemaakt op Ypenburg, in de periode tussen tankbaan en woonwijk zeg maar, eind jaren 90 was dat. Gouden tijd. Tegenwoordig kan je alleen nog in bouwgebieden offroad rijden in die buurten. Ik woon nu in Zeeland, daar ligt een keur aan lange grindpaden en karresporen.
CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl

Offline Blommetje

Re: Off Road dichtbij Den Haag
« Reactie #6 Gepost op: 13 januari 2017, 14:23 »
Nee, die Versys gaat niet de modder in! Maar we rijden er dan samen heen en kunnen om en om. Ik wil liever niet omvallen en doodgaan in een weiland zonder dat iemand het weet.

Maar goed, strand is wel echt op de hoek maar geen doen. Controles en gezeik.

En verder zijn de reacties dus ook stroef, geen echt plekje. Ik wil het gewoon een beetje proberen.

Mijn ouders wonen in Leerdam, misschien kan het daar. Soms zie ik wel een weggetje/weiland maar dan rijd ik alleen en durf ik niet zo goed. Groepsdruk helpt soms ;)

En Ja, Ypenburg is nu al jaren een hele dichtgetimmerde woonwijk! Valt geen lol te behalen!
@ marccoef; Waar woon je en heb je al een Alp? Ik woon in Laak.



- Fast cars, cheap women, late nights and hard liquor. Especially all together -

Offline marccoef

Re: Off Road dichtbij Den Haag
« Reactie #7 Gepost op: 07 februari 2017, 22:23 »
Nee, die Versys gaat niet de modder in! Maar we rijden er dan samen heen en kunnen om en om. Ik wil liever niet omvallen en doodgaan in een weiland zonder dat iemand het weet.

Maar goed, strand is wel echt op de hoek maar geen doen. Controles en gezeik.

En verder zijn de reacties dus ook stroef, geen echt plekje. Ik wil het gewoon een beetje proberen.

Mijn ouders wonen in Leerdam, misschien kan het daar. Soms zie ik wel een weggetje/weiland maar dan rijd ik alleen en durf ik niet zo goed. Groepsdruk helpt soms ;)

En Ja, Ypenburg is nu al jaren een hele dichtgetimmerde woonwijk! Valt geen lol te behalen!
@ marccoef; Waar woon je en heb je al een Alp? Ik woon in Laak.

Helemaal niet meer gereageerd; foutje!
Ik woon vlakbij Kijkduin.

Ik had destijds al een alp ja, en ondertussen ook mijn rijbewijs!

Ritje doen?