Techniek > Honda Varadero

Montage kofferrek Varadero SD02

(1/4) > >>

Derofun:
Ik heb een kofferset gekocht voor de SD02 en wil het kofferrek monteren.
Heeft iemand een montagehandleiding?
Of aanwijzingen wat waar komt?

Een foto waar ik wijs uit kan worden is ook zeer welkom.

robgoesdakar:
als je het merk weet (ik vermoed givi in dit geval...., maar weet dat niet zeker) kun je ook even op hun website kijken.

Derofun:
Thanx. Maar volgens mij zijn het originele Honda Varadero koffers op een eveneens origineel Honda-rek.

xrvtuur:
jep dit is origineel honda, en ik weet hoe het zit,

1 zit aan de binnenkant spatbord en bevestigd aan de ogen die daar aan het frame zitten, 2 zit met de vier bouten onderkant frame, dus vanaf je achterwiel naar boven zie je links en rechts 2 gaten in je framebuis. het bovenste gedeelte van 2 zit net onder de bagage drager, op de bouten waar ook de bagage drager mee vast zit. let hier op met monteren, het past allemaal maar net langs de zijkappen.  nr 3 zit dus ook waar 2 vast zit onderkant frame en de voorkant van 3 zit aan oog net achter achterrem cilinder en aan de linkerkant zelfde idee. 3 loopt langs de binnenkant van de uitlaten. Ik zou zeggen kom even langs maar dan ben je 800km verder voor je weer thuis bent :)

Derofun:

--- Citaat van: xrvtuur op 13 februari 2017, 18:26 ---Ik zou zeggen kom even langs maar dan ben je 800km verder voor je weer thuis bent :)

--- Einde van citaat ---

Haha, dat is op zich een goed idee. Maar 't is een beetje lastig om rek en koffers ongemonteerd mee te nemen. Dus ik probeer ze eerst te monteren mbv jouw beschrijving. Waarvoor dank! :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View