Auteur Topic: banden voor zweden  (gelezen 1637 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lauda

banden voor zweden
« Gepost op: 27 februari 2017, 01:47 »
beste leden

is al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst het forum heb bezocht heb in middel de reis met de at naar Senegal gehad en man wat raad ik dat iedereen aan zeg inmiddels afgelopen zomer 3 weken met  de at koffers er op tentje er op en  naar Duitsland geweest
[img]http://i.imgur.com/oxXbV4T
maar nu mijn vraag en het zal ongetwijfeld wel al ergens besproken zijn. Ik ben niet zo goed in zoeken  ::)
Zo als boven al genoemd is ga ik komende zomer 3 weken naar zweden. Waarvan 1 week ik de jeugd leden van scouting verblijd met mijn aanwezigheid  :angel: Het is mijn bedoeling om zo snel mogelijk naar zweden te rijden brug of veer ben ik nog niet over uit maar eenmaal in zweden is de bedoeling om alleen nog maar de gravel wegen te bereiden.  Nu zijn mijn allroad banden egt versleten en word tijd voor nieuwe. ik heb nog wel me banden liggen van me reis naar Senegal maar deze zijn te grof voor op de weg.
nu is mijn vraag wat adviseren jullie mij??? Een wissel word wel erg moeilijk gezien ik de middelste week de jeugdleden zie

ben benieuwd  ;D 8)
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2017, 08:03 door varaderohuibje »

Offline delange33

Re: banden voor zweden
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2017, 07:47 »
Heb zelf TKC70 onder mijn AT liggen, erg fijne band in droge en natte omstandigheden. Veel grip in bochten en goed op gravel en bospaden. Achterband gaat ongeveer zo'n 8 à 9000 km mee, voorband wat langer (zeggen ze..😇) heb ze er zelf ook nog maar net onder..😁👍🏼
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..

Offline len_tour

Re: banden voor zweden
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2017, 09:59 »
Heidenau k60 of misschien beter mitas e07. De mitas beviel mijn collegea barreltripers erg goed in Noorwegen en de Pyreneeen. Ook de weg van en naar Spanje op een V-strom met Mitas e07 ging prima.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!