ten eerste.. rob je hebt volledig gelijk dat je het probeert.
maar laat de heren die zo vol zijn over hun zogenaamde consumenten rechten gauw stil houden.
Ik ben van mening dat honda inderdaad zeer weinig doet met zaken die net buiten de 2 jaar fabrieksgarantie vallen en daar komt bij dat je weining met honda nederland te doen hebt
je hebt een overeenkomst met de verkoper van de motorfiets en daar zul je dus moeten gaan klagen.
je kunt deze meneer natuurlijk jurische aansprakelijk stellen voor de levering van een ondeugelijk product waarvan de verwachte levensduur echt te kort schiet en zodoende kosteloze vervanging eist
maar dit betekend in de praktijk ook vaak direkt het einde van de klant dealer relatie
en dat wordt het wel lastig want rechtstreeks met honda in conclave is officieel niet mogelijk
zij zijn hierin namelijk geen partij
echter ik ben wel van mening dat een dealer meer invloed moet kunnen uitoefenen op honda nederland
zijn probleem is echter dat het geen particulier is en dus geen gebruik kan maken van de consumenten rechten
en zie de cirkel is weer rond