gas geven....
heeft hij er ook bijgezegd op welk moment dat je dat moet doen.
want bij de meeste resulteert dat in heftig cuppen en daarmee een flink verkorte levensduur.
Het is namelijk niet eenvoudig om door de last wisselingen tussen de voorzijde en achterzijde totale controle te houden .
en zowel dat doe je gewoon erg lang met je banden, kettingset, remblokken
ik persoonlijk doe ca 22.000 met een voorband en ca 18.000 met de achterband.
Van de meeste A merken all road banden kom je het verst in het zand(geen blubber) met een Dunlop Trailsmart.
De tourance gaat eerder zoeken maar met de Continental trail attack 2 moet je geen los zand willen zien
Al zullen enkele gaan roepen dat dit meer afhangt van hoe ver wil je gaan (snelheid houden).
Echter all road banden zien we tegenwoordig steeds meer als een grovere (van profiel uitgaand) straatband.
Voor het zwaardere werk is er niet echt veel keus .
De oudgedienden zoals T 63, TKC 80. Mitas E 09 etc zijn dan de keuzes die voorbij kunnen komen.
Echter de inzetbaarheid op de verharde weg is daarmee beperkt alsmede de levensduur.
het is dus altijd een compromie