Auteur Topic: Ik kijk al een jaartje mee... tijd om me even voor te stellen...  (gelezen 1063 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Marc Verreycken

Gegroet Transalpers,

Ik ben Marc Verreycken uit Mechelen, België. Reeds een jaartje passief lid van jullie prachtige TA club.
In 1991 kocht ik mijn eerste TA XL600V  en was onmiddellijk betoverd door zijn aangenaam rijgedrag en  zijn veelzijdigheid.
Als woon werk verkeer en vakantiemotor, altijd overal inzetbaar...
Momenteel heb ik 2 in gebruik.  Eentje uit 1994 en de andere van 1999. Beiden in prima conditie en mooie cosmetische staat.:-)
Als doorwinterde  vliegtuigtechnieker geef ik mijn  TA'tjes  dan ook de nodige aandacht en een perfect onderhoud...

Zo, dit was een korte inleiding over mezelf. Tot spoedig

Marc


Offline GSXRed

Re: Ik kijk al een jaartje mee... tijd om me even voor te stellen...
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2017, 00:24 »
Welkom  ;)

Offline Robin66

Re: Ik kijk al een jaartje mee... tijd om me even voor te stellen...
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2017, 08:27 »
Hoi Marc,

Leuk dat je ook mee gaat praten, welkom! Wat een mooie kleur die groen/blauwe (zie mijn profiel foto)... enne dat ziet er mooi onderhouden uit! Heb je de velgen zelf eens vervangen?

Veel plezier hier verder op het forum,
Vriendelijke groet,
Robin

Offline wimj

Re: Ik kijk al een jaartje mee... tijd om me even voor te stellen...
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2017, 10:18 »
Ook welkom namens mij. Wat een fijne werkplaats heb jij! Jaloers... ;)
Riding Any Road
http://www.wimj.eu

Offline Marc Verreycken

Re: Ik kijk al een jaartje mee... tijd om me even voor te stellen...
« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2017, 13:47 »
Hey Robin,

Het is een beetje gezichtsbedrog... de groene delen zijn eigenlijk tijdelijk gemonteerd op het frame van een 1999 model... (zie ook dubbele schijfremmen in voorvork)
De goudkleurige  velgen worden momenteel voorzien van nieuwe spaken.  Normaal wordt alles volgende week weer origineel gezet.

Klaar voor het mooie weer...

Grtz,  Marc