Verschillende wegen leiden naar Rome.
Moet je wel een middenbok hebben, of een mogelijkheid verzinnen om dat achterwiel van de grond te krijgen. Daarnaast, het op de markering krijgen van het vliegwiel vereist een precisie van nul mm (OK, 1/2mm of whatever). Dat achterwiel is een best groot ding om mee rond te draaien. Bedenk, als je één mm voorbij het merkteken bent, MOET je 2x 360 graden doordraaien omwille van de nokkenas kettingspanning. Om nog wat meer van 4-takt te leren.
Beter luister je niet meer naar Honda's aanhaalmoment, maar draai je je nieuwe dop slechts vingervast, en dan nog maximaal 1/16 slag. Je moet i.i.g. het gevoel hebben dat hij er morgen dan weer af kan vallen.
Want, aluminium 'vreet' zich heel gauw vaster nadat het warm is geworden.
Ik-geloof-je-niet-test: doe zoals Brom zegt, rij een stukje en koel af. En draai dan die dop maar weer eens los