Neenee geen zuiger!
Daar is natuurlijk een officiele blokkeertool voor. Misschien kun je hem even lenen bij je dealert..?
Ik heb het zelf altijd gedaan met een doek aan de andere kant tussen koppelingstandwiel en primaire tandwiel.
De bout v/h vliegwiel gaat er gewoon linksom uit, kracht geleidelijk opvoeren tot hij meegeeft.
Om het vliegwiel er af te drukken heb je ook weer speciale tooltjes, ik gebruikte een wielbout van een Arctros truck. Gewoon in dat gat draaien en opbouwend doorgaan, komt er vanzelf vanaf.
Verlies het spietje (zgn. 'halfmaantje') niet, tussen krukas en vliegwiel.
Achter op het vliegwiel zit een deel van de startkoppeling, de rest ervan op de krukas. Meestal valt het in stukken op je voeten eraf omdat het kleeft. Dat je hem niet in het vuil laat kletteren als dat vliegwiel eraf komt. Dat soort interne delen doe ik altijd een tierap doorheen, dan blijft alles op volgorde bijeen. Daarna in een ruime diepvrieszak o.i.d. om het vuilvrij op te slaan.
Zo heee, en dat allemaal voor een vliegwieleke