Techniek > Honda Africa Twin

Iemand ervaring met SLIME?

(1/1)

TWIN_HILL:
Ik heb een lekke band opgelopen...... >:( ... dat gebeurd helaas... Daar ik de motor gebruik voor dagelijks woon werk verkeer ben ik eens op zoek gegaan naar het goedje wat ik vroeger in mijn crossers had zitten.

http://www.slime.com/index.php

In de crosser en voor offroad werkt het geweldig.. zeker wanneer je wat ver van de bewoonde wereld zit.
Nu ben ik benieuwd of er iemand is die het gebruikt heeft voor toerritten of dagelijks gebruik.

@Ad. Ik heb de band nog steeds klaar staan om bij je te brengen!

Rendier:
Heb het altijd gebruikt in tractor en grasmaaier of kruiwagen banden, daar werkt het prima, te verkrijgen bij de agrarische handelsondernemingen. Ik kocht het in Frankrijk,hier heb ik er nooit meer op gelet, maar het is er ongetwijfeld. Het effect bij een uitgebalanceerde band kan ik niet beoordelen,maar waarschijlijk verdeelt het spul zodanig dat het gelijkmatig is. Ik weet niet of het bij langer staan dan weer naar beneden zakt ;D

Sounddragon:
Werkt op zich best goed, maar realiseer je wel dat die bende dus ook hecht op je velgen aan de binnenkant, en dat de bandenboer niet blij is als hij je banden demonteert en zijn apparatuur komt onder die zooi te zitten.Daarbij werkt het ook niet goed als je meerdere gaatjes in je binnenband hebt, en zowieso is niet al dat spul geschikt voor gebruik met binnenbanden; FF goed checken op de verpakking dus..

Leuk voor échte noodgevallen, maar een plakkertje of reserve binneband en een pomp blijven de beste optie imo.  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View