Auteur Topic: Doe graag mee!  (gelezen 936 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Guidonno

Doe graag mee!
« Gepost op: 31 maart 2017, 12:55 »
Hi Mede Bikers,
Sinds deze week ben ik een nieuw lid op dit motorforum. Ik heb mijn Rijbewijs tijdens mijn stage in Enschede gehaald, en heb daarna jarenlang in Amerongen (Utrechtse Heuvelrug) kunnen rijden. Het sturen over verlaten weggetjes met een licht gebrul van een V4 of een 2 cilinder onder je, prachtig! Ik woon sinds een paar jaar in Zwolle.
Ik ben 5 jaar geleden begonnen op een Honda VFR RC36 en heb deze uiteindelijk verkocht met 110.00 op de teller. Een Prachtige machine. Na extreem veel kilometers heb ik besloten om deze motor te verkopen. Ik wilde sportief blijven rijden maar miste het all-road rijden. Het echte avontuur in binnen-en buitenland.
Daarom heb ik besloten een nieuwere sport motor te kopen en een oude Alp. PD06
De Alp gebruik ik voor het niet verharde avontuur en voor de lange ritten. Echter wil ik dit avontuur graag met andere delen en daarom heb ik mij ingeschreven op dit forum. Graag leer ik van jullie technische kennis, en deel ik de gezellige momenten op het Alpie.
Snel tot ziens in het Blokhutweekend!

Een sportieve groet,

Guido
Honda: Eerst een VFR (RC36) en nu de Transalp PD06 voor het avontuur!

www.nogeenhondaspanningsregelaar.nl

Offline The Headless Horseman

Re: Doe graag mee!
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2017, 18:16 »
Welkom hier Guido  :)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Guidonno

Re: Doe graag mee!
« Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2017, 18:39 »
Dankje!
Andere rijders uit de directe omgeving ontmoet ik graag voor een leuke toertocht.

Fijn weekend
Honda: Eerst een VFR (RC36) en nu de Transalp PD06 voor het avontuur!

www.nogeenhondaspanningsregelaar.nl

Offline The Headless Horseman

Re: Doe graag mee!
« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2017, 20:38 »
Aanstaande zondag is de TCN lenterit  :) Ook daar ben je welkom, als introducee!
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS