Techniek > Honda Varadero

Remblokken

(1/2) > >>

Koeno:
Hi,

Ik ga vrijdag op circuit met de varadero...
Momenteel is hij bij de dealer voor upgrade aan vering/ andere uitlaten / powercommander.

Ik zou reserve remblokken willen meenemen, omdat ik neit zeker ben van de staat van de huidige.

Is er een wezenlijk verschillen tussen remblokken voor de varadero?
ik heb een varadero uit 2008 met abs...


xrvtuur:
hoezo niet zeker? je kan toch zien of er nog rem voering op zit, en als je dat niet kan zien wordt het tijd voor nieuwe. Ik zet er altijd originele Honda op, juiste hardheid in combinatie met de originele remschijf. Blokken vanaf 2004 met abs passen ook op jouw 2008.

Koeno:

--- Citaat van: xrvtuur op 03 april 2017, 11:18 ---hoezo niet zeker? je kan toch zien of er nog rem voering op zit, en als je dat niet kan zien wordt het tijd voor nieuwe.

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Koeno op 03 april 2017, 10:06 ---Momenteel is hij bij de dealer voor upgrade aan vering/ andere uitlaten / powercommander.

--- Einde van citaat ---
omdat ik vanop 30km afstand niet kan kijken naar de voering...
omdat ik vrees als ik bel naar de dealer, dat er gewoon standaard nieuwe op komen, terwijl de huidige misschien nog voldoen..


--- Citaat van: xrvtuur op 03 april 2017, 11:18 --- Ik zet er altijd originele Honda op, juiste hardheid in combinatie met de originele remschijf. Blokken vanaf 2004 met abs passen ook op jouw 2008.

--- Einde van citaat ---
Thanks dan weet ik wat te bestellen :D

Waffie:
 ;)

je vertrouwd wel je dealer  aangaande andere vering, uitlaat en power commander maar  hebt geen vertrouwen als het gaat of hij je remblokken wilt checken,

dan hoop ik wel dat hij alle bouten goed aanzet, immers je gaat je gedragen als een beest op dat circuit.

arthur gaat voor origineel echter Ad kiest graag voor aftermarket want als het gaat om performance  neemt hij alleen het beste( DP brakes)
bedenk wel dat honda remblokken sets bij de dealer in NL/BE de hoofd prijs kosten
in dat geval zou ik deze kopen bij david silver spares uk

Koeno:

--- Citaat van: Waffie op 03 april 2017, 23:07 --- ;)

je vertrouwd wel je dealer  aangaande andere vering, uitlaat en power commander maar  hebt geen vertrouwen als het gaat of hij je remblokken wilt checken,

--- Einde van citaat ---
Ik begrijp dat het verwarrend overkomt maar,
Maar ik heb bij andere garages al ondervonden, dat ze soms (ik ga niet veralgemenen) liever remblokjes vroegtijdig vervangen uit "gemak".
Voor installatie van gloednieuw (bij hun aangekocht) spul, heb ik geen twijfel dat het goed loopt...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View