Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 663 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nemo

Even voorstellen
« Gepost op: 14 april 2017, 19:51 »
Hallo ik ben Merijn 40 jaar en kom uit arnhem. Sinds 2016 ben ik de gelukkige eigenaar van een mooie transalp uit 1999. Kort na de aanschaf van de Alp ben ik in m'n eentje voor het eerst met de motor naar Spanje gereden en via het zwartewoud weer terug naar huis. Heerlijk een blije grijns en een zere kont rijker.
Dit jaar gaat de rijs naar kroatie langs de kust naar Dubrovnik. Na een tijdje rond gereden te hebben op een hobbelpaart ( plat kantje op de lasnaad van het voorwiel) heb ik deze vervangen voor een ander goed wiel... tsja en toen ook maar meteen de balhoofdlager, voorvorkolie met keerring, motorolie,koelvloeistof en zadel vervangen oh en ik vergeet nog het veel te dure givi rekje voor de zijkoffers. En dat terwijl hier voor mijn sleutel ervaring niet verder ging dan de sleutel van mijn voordeur.
Kortom een heerlijke motor en hoop bij de TCN een hoop leuke mensen te ontmoeten.

Offline Oldtimer

Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2017, 20:34 »
Welkom Merijn en een mooie alp heb je daar.
Als oosterling uiteraard ook welkom bij de Stammtisch Oost elke eerste donderdag van de maand.
We zitten meestal in de buurt van Arnhem, dus voor jou een plekje waar je mede clubgenoten uit zowel Arnhem als de omgeving kunt ontmoeten.
We kletsen daar wat en doen soms een rondje om de kerk.

Ook hier op het forum zul je veel ervaring en hulp vinden in de techniek van de Alp.
In elk geval welkom en misschien zien we je op een club activiteit.

Marien
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.