Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1211 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nemo

Even voorstellen
« Gepost op: 14 april 2017, 19:57 »
Hallo ik ben Merijn 40 jaar en kom uit arnhem. Sinds 2016 ben ik de gelukkige eigenaar van een mooie transalp uit 1999. Kort na de aanschaf van de Alp ben ik in m'n eentje voor het eerst met de motor naar Spanje gereden en via het zwartewoud weer terug naar huis. Heerlijk een blije grijns en een zere kont rijker.
Dit jaar gaat de reis naar kroatie langs de kust naar Dubrovnik. Na een tijdje rond gereden te hebben op een hobbelpaart ( plat kantje op de lasnaad van het voorwiel) heb ik deze vervangen voor een ander goed wiel... tsja en toen ook maar meteen de balhoofdlager, voorvorkolie met keerring, motorolie,koelvloeistof en zadel vervangen oh en ik vergeet nog het veel te dure givi rekje voor de zijkoffers. En dat terwijl hier voor mijn sleutel ervaring niet verder ging dan de sleutel van mijn voordeur.
Kortom een heerlijke motor en hoop bij de TCN een hoop leuke mensen te ontmoeten.

Offline Robin66

Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2017, 15:09 »
Hoi Merijn, ik woon in elst... om de hoek...
Heb je zin om een keertje af te spreken voor een ritje altijd leuk.... De eerste donderdag van de maand is er een samenkomst van transalpclub leden uit nederland oost... meestal in duiven. Zie; http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=2194.0 misschien leuk als je hoopt andere leden te ontmoeten....

Vriendelijke groet,
Robin

Offline nemo

Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2017, 20:58 »
Hallo Robin, ik ben zeker te porren voor een leuk ritje met de alp. Als ik het goed heb is de eerst volgende bijeenkomst vooor de oosterlingen op 4 mei dan lijkt het me leuk om eens kenns te maken met de mensen hier uit de buurt. Ik heb al wat leden mogen ontmoeten tijdens de paasrit in Alphen aan den Rijn, Leuke rit was dat nu eens kijken naar een allroad/ offroad rit.

groet, Merijn ( nemo)

Offline Oldtimer

Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 19 april 2017, 09:31 »
Welkom Merijn, en we hebben al contact.
Mooie aniversary alp heb je daar.
Zoals Robin al aangaf, net om de hoek en je bent uiteraard 4 mei welkom op de Stammtisch Oost op 4 mei a.s.

Adres is Rijksweg 19, Cafe de Tol en we zijn er vanaf 19.00 uur.
Gewoon zoete inval, en slap ouweh*&^over motoren en alles wat ter tafel komt.
We gaan je zien dus.

Groeten

Oldie
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline nemo

Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2017, 06:58 »
Staat in de agenda :D