Auteur Topic: Weer een nieuw lid  (gelezen 861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline daytona955

Weer een nieuw lid
« Gepost op: 17 april 2017, 10:33 »
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen:

Ik kom uit midden limburg en ben 44 jaar oud. Ik rijd puur motor voor het plezier. Mijn vorige motor was een Triumph Daytona955, (vandaar mijn nickname) waar ik met veel plezier mee heb gereden. Maar ik merkte toch sinds het vorige jaar minder ging rijden omdat ik last begon te krijgen van mijn Rug en polsen. Dus ik speelde vorig jaar al met de gedachte er moet een andere komen. Vorige week nog gereden en weer de zelfde klachten. Dus ben ik maar rond gaan kijken, Ik wist dat het een "hoog op de poten" motor moest zijn. Dus V-Strom, Varadero of Tiger etc.

Ik zag via internet een mooie motor Varadero uit 2005 bij een motor zaak in de buurt. Dus na het werk maar even langs gereden en gekeken. Hij had een andere gegadigde ervoor maar was niks concreets. Dus afspraak gemaakt voor zaterdag morgen voor een proefrit te maken. Vrijdag avond gaat de telefoon, motor verkocht. Alles heeft een bedoeling blijkt achteraf ;)

Dus zaterdag  (mijn dag toch vrij gepland om rond te kijken) Een paar motor zaken in de buurt bezocht maar niks leuks wat mij kon bekoren. Ik wist nog een Varadero staan (op internet) maar dat was niet echt in de buurt (Overijsel). Ik wist van een goede kameraad, die er vorige week een motor had gekocht (die was allang opzoek naar een andere motor). Een goede eerlijke no no-nonens zaak was. Dus ja zaterdag toch vrij en kijken kan altijd. (was de gedachte).

Daar aangekomen, stond die dan. Hij leek wel nieuw. Dan raak je aan de praat met de verkoper en voordat je het weet maakte ik een proefrit. Ja toen was ik verkocht. Een Varadero uit 2010 met 16k km op de teller

Ondanks dat het niet de bedoeling was, heb ik hem maar gekocht. Volgende week kan ik hem ophalen. Kan amper wachten om er mee te touren, weekendjes weg in de Eifel etc.

Groetjes,
Ulbe

« Laatst bewerkt op: 17 april 2017, 13:06 door daytona955 »

Offline TonDriesen

Re: Weer een nieuw lid
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2017, 12:00 »
Beste ? ( Daytona 955.

Mijn naam is Ton Driesen sinds deze week ook lid geworden. Wat een pracht motor heb je gekocht met weinig km ,hier kan je nog wel 25 jaar mee doen zijn heerlijke toerbuffels
zelf rij ik een Varadero uit 2000 en heb ernaast ook een Alp uit 2008 beide motoren in topstaat. ( en bezig met een aankoop alp xl600 uit 96 )
het motor virus is er bij mij aardig ingeslopen ,vind het leuk om te sleutelen maar heb er nog weinig verstand van.
ik rij met mooi weer ritjes in de vakantie wat verder Eifel enzev. Soms neem ik de motor mee naar t werk alleen maar om te  kunnen rijden.
Daytona je komt uit Limburg daar is het ook prachtig rijden wie weet kunnen we eens wat afspreken als ik in de buurt rijd.
gr Ton.

Offline Oldtimer

Re: Weer een nieuw lid
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2017, 12:05 »
Beide welkom op het forum en natuurlijk als lid van de TCN.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je bij de gezelligste motorclub van Nederland zit en hier heel veel gelijk gezinden zult tegenkomen.
Zowel technisch als ook recreatief kun je hier alles vinden en ook de helpende handen als het nodig is,

Toerritten en inspectiedagen, net zoals motorweekenden kun je vinden op de site en deelnemen is altijd leuk.

Nogmaals welkom en veel plezier met  jullie aanwinsten.

Oldtimer

PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline The Headless Horseman

Re: Weer een nieuw lid
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2017, 14:47 »
Welkom beiden  :)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS