Auteur Topic: (redelijk) nieuw lid  (gelezen 1176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeno

(redelijk) nieuw lid
« Gepost op: 20 april 2017, 19:56 »
Hey allemaal,

Ik ben Zeno, begin twintig, en al sinds afgelopen zomer tevreden eigenaar van een mooie xl600v. Aangeschaft van een clublid, want er zat een sticker op de koffer. Hij hangt hier vast nog rond want hij had nog een tweede alp staan.  ;D

Ik kijk hier al een tijdje mee, en heb inmiddels ook de befaamde PimW carterkap besteld. Het liefste rijd ik off-road maar er is helaas niet zo heel veel te beleven in de omgeving Amsterdam. Onderhoud probeer ik volledig zelf te doen, de standaardzaken inmiddels gehad (blokjes, olie, kvs), maar ik ben bang dat de koppeling eraan zit te komen... Hopelijk ga ik met wat hulp hier dat wel voor elkaar krijgen.

Ziehier:

70k kilometers op de teller, maar er is goed voor gezorgd, hij is vrijwel volledig origineel!


Hartstikke blij zover met mn alpje, maar over een paar jaar staat er hopelijk een mooie AT voor de deur  8)
« Laatst bewerkt op: 20 april 2017, 20:04 door zeno »

Offline ChrisvdSchoot

Re: (redelijk) nieuw lid
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2017, 20:10 »
Leuke brommert hoor, veel rijplezier. Ik heb zelf (nog) geen koppeling van de TA vervangen maar als ik het zo lees is het wel te doen. Kwestie van doen en veel foto's maken hoe je het uit elkaar haalt. En anders zijn hier genoeg technische koppen die je willen helpen.
On a bike no one ever asks "are we there yet"

Offline Sopa

Re: (redelijk) nieuw lid
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2017, 20:18 »
tof ding, misschien zie ik je nog eens rijden in amsterdam.
Er schijnt een geimroviseerd crossbaantje te zijn bij westpoort ergens

Offline The Headless Horseman

Re: (redelijk) nieuw lid
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2017, 20:54 »
Welkom hier Zeno  :) Mooie brommert hoor  8)

Als dat trouwens een onbegrensde Alp is, ben je eerder 'midden' twintig  ;D
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline zeno

Re: (redelijk) nieuw lid
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2017, 21:10 »
Thanks allemaal!

Ik ben inderdaad al even wezen speuren in de havens, redelijk wat kunnen vinden, maar nog geen uitgestrekte bospaden...

Enne, laten we zeggen dat de alp theoretisch begrensd is   8)

Offline PimW

Re: (redelijk) nieuw lid
« Reactie #5 Gepost op: 20 april 2017, 22:52 »
Als je de sluizen over rijd in IJmuiden komt je langs een crossbaantje, maar bospaden heb ik nooit gevonden in de regio. Tenzij je een keer 's nachts het amsterdamse bos in duikt ofzo, de paardenpaden leken me dan wel spannend.

Bakkie gaat als het goed is morgen op de post, heb je hem van het weekend hopelijk nog.