Techniek > Honda Africa Twin

afrika twin rd04 , middenbok van TA ?

<< < (2/2)

wifra:
Ha René, ik vind dat gemakkelijk komt hij los van de grond en kun je makkelijk een band plakken als je onderweg bent en wiel rond draaien voor de smering, en hij staat mooi recht op zijn poten in de stalling ;D.
Altijd handig dus.
groetjes wim.

xrvtuur:

--- Citaat van: wifra op 02 mei 2017, 20:56 ---ik heb inderdaad een RD03,maar sinds afgelopen vrijdag ook een RD04 van bwj 1993,denk een van de laatste van de RD03,maar hij is wel in 1998 ingevoerd en volgens mij uit United states van de verenigde staten, dus zeg het maar, ik weet het niet.
En René kent mij alleen met mijn RD03,dus zodoende.en is het dus niet zeker dat de laatste RD04 in 1992 is gemaakt,Dus zeg het maar, rara hoe kan dit dan.Maar kan het dan zijn dat een middenbok van een RD07 wel zou kunnen passen?
groetjes Wim.

--- Einde van citaat ---

In de usa is die Africa Twin nooit verkocht, dus die zal niet daar vandaan ingevoerd zijn naar nl. En je bouwjaar van je RD04 is zeker geen '93, misschien is het eerste kenteken toen afgegeven. Maar als je iets gaat bestellen voor die motor zul je altijd moeten kijken naar spullen voor een AT van '90-'92,  en niet naar een '93 want dan krijg je RD07 onderdelen.  Een RD07 middenbok past zeker niet op een RD04.  Er zit maar 1 ding op en dat is een middenbok zoeken voor een RD04.(90 tm 92 dus)

Doe eens een fotootje van je motor

Ertje:
Of 1 in Roemenië http://www.heavyduties.ro/honda/ bestellen, daar hebben ze ook nog andere leuke mooie spulletjes voor weinig  :D

wifra:

--- Citaat van: xrvtuur op 04 mei 2017, 09:28 ---In de usa is die Africa Twin nooit verkocht, dus die zal niet daar vandaan ingevoerd zijn naar nl. En je bouwjaar van je RD04 is zeker geen '93, misschien is het eerste kenteken toen afgegeven. Maar als je iets gaat bestellen voor die motor zul je altijd moeten kijken naar spullen voor een AT van '90-'92,  en niet naar een '93 want dan krijg je RD07 onderdelen.  Een RD07 middenbok past zeker niet op een RD04.  Er zit maar 1 ding op en dat is een middenbok zoeken voor een RD04.(90 tm 92 dus)

Doe eens een fotootje van je motor

--- Einde van citaat ---
foto moet ik nog effe maken dan ,maar dit is erg duidelijk en voor mij ook zeer aanneembaar,op het oude kenteken bewijs staat op eerste toelating 090293, dus is dat ook de reden waarom op het kenteken bewijs bwj 93 staat, en dat hij tot 92 is geproduceerd.
En dan denk ik dat hij uit duitsland komt,maar zal dit nog eens navragen bij de vorige eigenaar.maar het is echt een RD04.Maar er zit wel een mijlen teller op en geen km teller.
groetjes wim.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View