Auteur Topic: Hoeveel millimeter is het Transalp PD06 stuur?  (gelezen 1021 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Trigger

Hoeveel millimeter is het Transalp PD06 stuur?
« Gepost op: 04 mei 2017, 10:22 »
Ik ben nu op kantoor en zie een aanbod voorbij komen voor nieuwe handvatverwarming voor weinig.
Er staat bij vermeld dat het handvaten zijn voor een 22mm stuurdikte. 2 standen, 50 en 70 graden.

Is dat geschikt voor op mijn stuur?
Transalp XL600V

Offline zeno

Re: Hoeveel millimeter is het Transalp PD06 stuur?
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2017, 10:25 »
Ik ben nu op kantoor en zie een aanbod voorbij komen voor nieuwe handvatverwarming voor weinig.
Er staat bij vermeld dat het handvaten zijn voor een 22mm stuurdikte. 2 standen, 50 en 70 graden.

Is dat geschikt voor op mijn stuur?
Standaard Transalp stuur is 22 millimeter, moet passen  ;)

Offline Trigger

Re: Hoeveel millimeter is het Transalp PD06 stuur?
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei 2017, 10:54 »
Helemaal top, dankjewel :) ik mag ze voor 15 euro komen halen, dus da's een goeie deal.
Transalp XL600V

Offline Waffie

Re: Hoeveel millimeter is het Transalp PD06 stuur?
« Reactie #3 Gepost op: 05 mei 2017, 00:06 »
dat ligt er aan

je hebt ze ook in div lengtes en modellen die gesloten zijn of juist open aan het uiteinde

115 mm lang   voor een 22mm stuur zou helemaal mooi zijn.

maar vaak zie ik 125 mm lang en dan steken ze buiten je standaard stuur uit en moet je gaan snijden .

een open of dichte uitvoering is afh van de handkappen
een open versie als de handkappen in het stuur uiteinde vast zit en een dichte uitvoering als je bijv de originele handkappen hebt

technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline M_Duiker

Re: Hoeveel millimeter is het Transalp PD06 stuur?
« Reactie #4 Gepost op: 05 mei 2017, 11:34 »
dat ligt er aan

je hebt ze ook in div lengtes en modellen die gesloten zijn of juist open aan het uiteinde

115 mm lang   voor een 22mm stuur zou helemaal mooi zijn.

maar vaak zie ik 125 mm lang en dan steken ze buiten je standaard stuur uit en moet je gaan snijden .

een open of dichte uitvoering is afh van de handkappen
een open versie als de handkappen in het stuur uiteinde vast zit en een dichte uitvoering als je bijv de originele handkappen hebt

ik weet dat je als je bijvoorbeeld de OXFORD handvatten hebt dat ze open zijn maar je op de XL700 van die blokjes kan aanschaffen..
Die van (uit me hoofd) een CBR passen er dan goed op.. dus dat kan je ook altijd doen.. kan volgens mij bij andere Alpjes ook
Wanneer je me tegenkom zwaai dan ;)