Techniek > Honda Transalp

Gereedschaps kistje

<< < (3/22) > >>

TransAlpGhost:

--- Citaat van: PimW op 05 mei 2017, 10:45 ---Ander vraagje: watvoor bandenlichters hebben jullie bij je (hoe lang)? Ik ga namelijk op stap met een set van die grote krengen.

--- Einde van citaat ---

die heb ik ook.

Dit is specifiek voor een xl600 toch?

TransAlpGhost:
beetje topic vervuiling maar je vorige project combineren met deze zoals op de foto 8)

PimW:
Misschien neem ik dat mee in het huidige herontwerp als optie. Maar in het verleden was er geen vraag naar.
Daarbij komt de speling tussen de bak en het voorwiel vrij nauw, de Transalp ramt al snel tegen een toolbox.

Dit kistje zal op de originele beugel van de 600 passen, ik weet niet of de 650 daar ook mee is uitgevoerd. Maar het moet mogelijk zijn een aanpassing te doen zodat hij bijvoorbeeld aan de binnenzijde van een kofferrek past.

ddw:
Ik houd dit even in de gaten. Ik zocht pas naar iets soortgelijks voor aan de binnenzijde van mijn givi kofferrek (AT) maar kon nog niet echt een degelijke en betaalbare oplossing vinden die ook waterdicht is.

voorstad:

--- Citaat van: PimW op 05 mei 2017, 12:08 ---Dit kistje zal op de originele beugel van de 600 passen, ik weet niet of de 650 daar ook mee is uitgevoerd. Maar het moet mogelijk zijn een aanpassing te doen zodat hij bijvoorbeeld aan de binnenzijde van een kofferrek past.

--- Einde van citaat ---

De 650 heeft een zadel met slotje en ruimte eronder waar gereedschap past. Neemt niet weg dat een eigenaar van een 650 geen gereedschapskistje zou willen: wanneer je bepakt bent, moet je het zadel helemaal vrij maken voordat je bij je gereedschap kunt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View