Techniek > Honda Transalp

Gereedschaps kistje

<< < (4/22) > >>

V-Twin:
Ongeveer 10 jaar geleden ben ik een keer een topic gestart op het oude forum mbt een toolbox / -buis. Er was toen onder andere een reactie van iemand die via z'n werk aan ABS mantelbuis / afvoer-/ leidingpijp kon komen incl schroefdoppen etc Wellicht dat het een clublid was en leest hij mee en wil hij ff reageren.
Lengte van de toolbox / -buis zou idealiter inderdaad ongeveer 25 cm moeten zijn. Zelf gebruik ik verlengers die ik op de bandenlichters schuif en zou meer kracht kan zetten. Die verlengers heb ik gemaakt van dunwandig CV pijp maar dat zou wellicht wat verbeterd kunnen worden zoals een platte strip met twee beugeltjes waarin je de te verlengen lichter schuift. Neemt dan ook minder ruimte in.
Die ABS boxen die je oa via Overland kan bestellen die zijn volgens mij net iets te klein staat mij bij.

voorstad:
Yup, dan krijg je zoiets:



PimW:
Ik heb nu een stuk karton dat mooi gelijk met het plastic blijft en meer dan genoeg ruimte biedt voor een bandenlichter van 24cm.
Zal dat eens wat verder uitwerken en dan het resultaat hiero neerzetten.

Ik ken die schroefdoppen en pvc buis wel, heb vroegah best een hoop geknutseld aan waterleidign en hemelwater afvoer maar ik vind dat niet echt denderend mooi staan op een motor.

V-Twin:
@ Voorstad:
Ja die bedoel ik, heb alleen geen maten van die dingen en de site van Overland zoek ik ook tevergeefs.

@PimW
Ben ook geen voorstander van PVC maar zwart ABS zou een optie kunnen zijn als iemand er aan zou kunnen komen. Ik heb ooit eens bij verschillende vakhandelzaken voor de bouw geinfomeerd maar dat ging direct over grote aantallen doppen en grote lengtes buis.

voorstad:
Ik vind een rechthoekige oplossing die meer op het huidige kastje lijkt ook veel mooier, dus wat mij betreft gaan we die kant op.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View