Techniek > Honda Varadero

weinig licht

(1/2) > >>

daytona955:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 weken een varadero en al flink getourd, vandaag nog een stuk van 447 km (Ardenne-luxemburg-Eifel). en idd het is echt een tour buffel. Maar nu kreeg ik vandaag weer het commentaar over mijn voorverlichting dat dit bijna niet te zien is. Ik merkte het ook aan andere weggebruikers als je er op let. Mijn huidige verlichting heeft lichtelijk een blauwe gloed. bijde komplampen doen het. Enige idee wat ik zou kunnen doen, als ik de lampjes zou vervangen, zou dit helpen? maar ik vind die blauwe gloed wel mooi,

hebben jullie advies?

TransAlpGhost:
zitten en slechte ledlampen in?

Philips x treme vision heeft ook een blauwe gloed en geven juist veel licht.

Ik zou gewoon eerst eens kijken wat er inzit en of het wel goed gemonteerd is. Als de lamp niet juist in de reflector is geplaatst krijg je een rare bundel.

Of gewoon iets om hoog stellen?

Zwartkop:
Om gewoon eens te proberen wat het effect van reguliere H4 lampen is kan je bijvoorbeeld bij de Action voor een appel en een ei twee gewone Philips H4 lampen kopen. Kost je een paar Euro. Lampen verwisselen is bij een Varadero echt een fluitje van een cent, in tegenstelling tot veel andere motoren. Voor mij zou zien en gezien worden toch aanmerkelijk belangrijker zijn dan een blauwe gloed...

Menno:
Ik heb nog een pilot Xenon set liggen voor een Varadero....


Best veel licht!

daytona955:
Ik  zal eens kijken wat voor lampen er in zitten. lijkt me eigenlijk wel een goed begin :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View