Auteur Topic: Even voorstellen.  (gelezen 1347 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Herrie

Even voorstellen.
« Gepost op: 13 juni 2009, 01:39 »
Hoi allemaal, ik ben een nieuw lid ;D en en wil iedereen een mooie dag wensen, veel zullen er denk ik niet wakker zijn omdat het NTT is. Ik heb een Transalp gekocht als vervoermiddel, ik hoop dat ik er lange tochten mee kan maken en aangenaam aan kan sleutelen. Daarnaast lijkt het me leuk om ervaringen en de kick van het motorrijden te delen met andere. Met 16 jaar vertrok ik al naar zuid Frankrijk op mijn Yamaha DT, ik croste van mijn 12-de tot mijn 18 behoorlijk wat af op brommertjes, waarvan sommige flink opgevoerd. Na een opleiding en 4 jaar als bankwerker / lasser gewerkt te hebben ben ik als fotograaf gaan werken, ik heb dit 14 jaar gedaan waarna ik  Apple systeembeheerder ben geworden. Met de Transalp wil ik lekker gaan toeren, foto's maken, en sleutelen. Ook denk ik erover om wat onderdelen te gaan maken, als ik zie wat een midden-bok kost lijkt het me leuk er zelf één te maken en na testen en keuren misschien ook voor anderen die zo iets willen. Ook wel spannend om aan de Transalp te gaan werken, het is toch wel wat anders dan een tweetact met trommelremmen uit 1981 (Yamaha DT) Gelukkig heeft een vriend van me een autogarage zodat ik daar kan sleutelen en eens iets kan vragen. Ik denk al vanaf mijn 18-de eraan om een motor te kopen ik heb op een tiental motoren gezeten maar 10 seconden op de Transalp van een vriend van mij was genoeg om me te overtuigen dat deze motor voor mij op maat gemaakt is. 15 juli ga ik op voor mijn rijbewijs en waarschijnlijk slaag ik dan ook, ik les bij mijn broer die een motor rijschool heeft (en een Deauville), hij heeft de laatste 3 jaar nog niet één gezakte leerling gehad. Het zou wel heel erg zijn als ik de eerste was >:(. Jammer dat je op het forum niet kan zien waar de leden wonen, anders kon je zien wie er bij je in de buurt ook dezelfde motor rijd en zo. Groeten Ton Hermans  ;D
Op de weg en als de weg weg is. Sleutelen aan de weg, thuis in de tuin en lekker droog bij Ad. Woon tijdelijk in Oudenbosch

Offline De Alpinist

Re: Even voorstellen.
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2009, 08:36 »
Hoi Herrie,

Welkom, zoals je ziet is niet iedereen afgereisd richting het NTT.  Ik hoop dat je nog veel plezier met je Alpie zal hebben. Zelf heb ik al 55K erop zitten met mijn Alpie uit 97 in de afgelopen 4.5 jaar. Daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad.

See ya

P.s. Als je op de naam van iemand klikt, dan zie je in zijn of haar profiel vaak waar die vandaan komt. Wel jammer dat daar het type motah niet bijstaat.

Offline Geart

Re: Even voorstellen.
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2009, 10:17 »
Hallo en welkom,
Ik ben vorig jaar, na het halen van A, ook met een Alp begonnen, inmiddels omgeruild voor een AT.
Succes met het examen en veel plezier met de TA.
Grtz, Geart
Groetnis út Grou!

xeneos

  • Gast
Re: Even voorstellen.
« Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2009, 11:09 »
Welkom Herrie,

Allereerst heel veel succes de 15 e juli gaat best goed komen.
Zelf ben ik ook niet niet zo lang hier en ben na vele omzwervingen op wegmachines aan de Transalp verslaaft geraakt.
Heb er èèn uit 93 en ben momenteel druk bezig die op te knappen (ook roestig),
en zal er een koppeling en wat kleinnood vervangen moeten worden.
Maar met wat geduld en aandacht gaat dat helemaal goed komen en wat je niet weet ,met je vragen kan je hier altijd terecht  ;)

Offline V-Twin

Re: Even voorstellen.
« Reactie #4 Gepost op: 13 juni 2009, 11:21 »
Herrie, welkom op dit forum en wellicht ook bij de TCN zodat je ook mee kunt doen aan de verschillende toertochten en andere activiteiten. Succes a.s. maandag, we lezen het wel.