Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Coens voorstelrondje

(1/2) > >>

coen:
Goedendag!
Bij deze een voorstelrondje van mijezelf. Ik ben Coen, 29 jaar oud en werkzaam in de logistieke en bouwsector.
En uiteraard in bezit van een Honda, in mijn geval een mooie Transalp Pd06 uit 1995.
Ondertussen staat er 84000 op de teller en de motor blijft gaan als een raketje. Enige nadeel wat ik kan vinden is dat tie nogal wat olie lust dus daar ga nog eens induiken.

Leuk feitje hierbij is dat ik ondertussen met de Alp onderweg ben van NL naar Zuid Afrika.  Behalve het olieverbruik zullen er vast nog wel wat zwakke puntjes naar boven komen maar voorlopig loopt de motor voortreffelijk. Overigens zit er een krat met reserveonderdelen in een Toyota Landcruiser waar twee maten van mij dezelfde reis ondernemen dus alles valt wel te repareren;)

De motor is verder uitgerust met hyperpro veren, wat nieuwe keringen en lagers, een mooie Delkevic uitlaat met dito geluid  en of road banden die erop gaan in Griekenland. Voor de rest zo standaard als een Transalp maar kan zijn en alles heeft voor vertrek nog een goede onderhoudsbeurt gehad.

Dus tot zover! En ben ik zeker nog wel terug te vinden op dit forum maar voorlopig geef ik de voorkeur aan km maken  8)








Robin66:
Hoi Coen,

Mooie reis gewenst met idd, hopelijk, weinig problemen.
Waar zijn jullie nu? Nog niet in griekenland lees ik. Hoe is de route? En houden jullie een webdagboek ofzo bij?

Gaat er onderweg iets mis dan vind je hier zeker mensen die willen mee denken aan een goede (en onderweg uitvoerbare) oplossing.

Veel plezier!
Robin

coen:
Mogge!

Ondertussen aanbeland in Albanië, overigens een aanrader
met de motor met ongerepte natuur en prachtige (onverharde) wegen!
De route gaat door via Albanië naar Griekenland en met de boot over naar Egypte waar we via de oostkust van Afrika naar het zuiden zullen rijden.

En we zijn te volgen op www.holland2africa.com


ChrisvdSchoot:
Leuke trip zeg, geweldige Toyota overigens, ik ga je zeker volgen (niet letterlijk maar via de kanalen)

The Headless Horseman:
Welkom hier Coen! En veel plezier gewenst tijdens jullie reis  8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View