Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Menno stelt zich (weer) voor

(1/2) > >>

Menno:



Na vorig jaar mijn SD01 verkocht te hebben begon ik dit cluppie toch wel een beetje te missen.


Een paar weken terug op een verkeerde brommer een rit gereden en daarna toch weer lid geworden. Helaas mag je officieel niet zoveel zonder clubmotor.... Ik heb zelf aan de wieg van de huidige statuten gestaan dus is het vreemd om diezelfde statuten nu aan mijn laars te lappen.


Om toch mee te mogen rijden heb ik vandaag weer een Varadero gekocht! Hopelijk heb ik deze binnen enkele weken in de garage staan en zal deze na wat aandacht weer lekker kunnen rondrijden. En dan ben ik dus ook weer welkom op clubritten.


Oh ja, Ik ben 47 jaar, 2 meter 12 lang, getrouwd met Terra en heb twee dochters. Ik woon in het mooie Hauwert in de kop van Noord-Holland en ben zzp-er in de financiele sector. Mijn andere motor is een KTM 1290 Super Adventure T uit 2017.

xrvtuur:
ha die Menno, welkom maar weer :), gaat goed in de financiele sector ;)

Oldtimer:
Hee kleintje, waar was je al die tijd.

Je was steeds uitgenodigd om ook zonder clubmotor mee te rijden ( als introducee uiteraard )  dus nou ophouden met zeuren. ;)

We gaan dus weer uit de wind rijden  8)

The Headless Horseman:
Hé Menno  :) Welkom terug hier  8)

Menno:

--- Citaat van: Oldtimer op 12 mei 2017, 20:28 ---Hee kleintje, waar was je al die tijd.

Je was steeds uitgenodigd om ook zonder clubmotor mee te rijden ( als introducee uiteraard )  dus nou ophouden met zeuren. ;)

We gaan dus weer uit de wind rijden  8)

--- Einde van citaat ---


Conform het HHR mogen introducees op een clubmotor eenmalig deelnemen aan een activiteit!



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View