Techniek > Honda Africa Twin

Pro duro

(1/4) > >>

Rick.:
Hallo ik ben in het bezit van een Laser pro Duro maar vind het geluid hiervan erg tegenvallen.
Tijdens het rijden hoor ik totaal geen geluid uit de uitlaat komen.

Heeft er iemand tips om meer geluid uit de uitlaat te krijgen?
Alvast bedankt!

Waffie:
beste rick

de keuze van een produro uitlaat kun je op 2 manieren beleven
 
een legale en dus goedgekeurde uitlaat=  wat het publiek het meest weet te waarderen, de fabrikant zo bedoelt heeft en de motorafstelling hierop het best werkt.

Een niet legale (sport versie)= beduidend minder populair voor het publiek, de fabrikant  er bewust bij vermeld  NOT STREET LEGAL en de motorafstelling  herzien  kan worden voor nog beter resultaat

als tegen prestatie voor jouw beleving kan het je ook een prent opleveren van € 370 per vast stelling(vanaf + 2 Db meer dan fabriekopgave, not streetlegal of rijden zonder DB Killer)

Je bent natuurlijk vrij in jouw keuze maar die keuze beperkt wel die van mensen die niets van doen hebben met jouw hobby

 doet dit alles je allemaal niets(om wat voor reden dan ook)

verwijder de db killer mocht ze erin zitten
sloop de mantel los en verwijder al het absorptie materiaal en monteer  de mantel weer terug op zijn plek met popnagels
 


Rick.:
Beste Waffie,

Bedankt voor je reactie.
Ik ben meer op zoek naar een gulde middenweg.
Naar mijn weten zit er namelijk geen DB killer in en vulling zit er voor zover ik ook niet in.

Waar ik naar op zoek ben is iets meer geluid zodat ik hem in ieder geval zelf kan horen. Nu overstemt het motor geluid de uitlaat.

LJ:
Ik heb ook een pro duro en ik vermoed de lawaaierige versie, omdat dat ding echt een herrie maakt. Ik ben eigenlijk op zoek naar een stillere uitlaat, misschien ruilen? Heb je een foto van jouw uitlaat?

PimW:
Bij welke snelheid wil je meer herrie? Namelijk vanaf 70 km/u overstemt de windruis in de meeste gevallen de uitkaat en geniet alleen de buurt nog mee.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View