Techniek > Honda Africa Twin

tonnetje

(1/2) > >>

xrvtuur:
Had het tijdens het ITT verwacht maar dat lukte net niet, en nu al een tijdje wegens gezondheid niet echt in staat om te rijden, maar gisteren is het dan toch gelukt, mijn motor is nu weer als nieuw ;D



grtjs Arthur

olaf:
die van mij ging vorige week precies op 50000km toen ik hem in de schuur zette . moet nog een tijdje voor hij weer nieuw is .
Heb je ze allemaal zelf gereden ?
Proficiat met je nieuwe Twin .
Meer uit intresse wat is er met je . (hoeft niet natuurlijk)
Groeten Olaf

xrvtuur:
Ja bedankt ;D een overjarige '92er ,ik heb hem gekocht met 35557 km, de rest heb ik zelf gereden, en ik ga er verder mee rijden tot hij uit elkaar valt, en dat kon nog wel eens een tijdje duren want ik probeer hem echt goed te onderhouden.
Wat mezelf betreft, ik heb regenboogvliesontsteking, daar heb ik sinds 1984 met tussenpozen last van, nogal pijnlijk en vervelend, maar moet serieus behandeld worden anders kost het je ogen. Het gaat nu weer de goede kant op maar ik moet het nog even rustig aan doen.

grtjs arthur

olaf:
Beterschap , je ogen lijk me erg vervelend  :(
Ik hoop  dat het een tijdje wegblijft voor je .
Groeten Olaf

hcm:
Regenboogvliesontsteking nooit van gehoord, als je het een keer gehad hebt kom je er dan nog wel vanaf ? Lijkt me ook lastig op de taxi, maar ik denk dat je thuis bent.Beterschap natuurlijk en nog 35557 km te gaan en je bent helemaal rond geweest.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View