Auteur Topic: Sleutel bijmaken?  (gelezen 2306 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EelkoL

Sleutel bijmaken?
« Gepost op: 30 mei 2017, 22:11 »
Komende week naar de Pyreneeën, donderdagavond vertrek. Ik zou graag de reservesleutel van mijn PD10 (geen HISS) meenemen, maar die kan ik niet vinden.
Ik heb de originele sleutel en een ienie-mini alu plaatje met een sleutelnummer erop. En uiteraard kentekenbewijs op mijn naam.

Iemand een idee waar ik op korte termijn in Groningen / nabije omgeving een sleutel kan laten bijmaken?
'99 TA

Offline xrvtuur

Re: Sleutel bijmaken?
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2017, 22:13 »
volgens mij gewoon bij de eerste beste sleutelboer
Varadero SD02  2004

Offline TransAlpGhost

Re: Sleutel bijmaken?
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2017, 22:46 »
weinig sleutel boeren zullen de Honda sleutel hebben hangen denk ik. Maar via csmnl een blanke sleutel bestellen en deze bij een sleutel service laten kopiëren lijkt me het meest zekere
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline Brombeer

Re: Sleutel bijmaken?
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2017, 23:06 »
volgens mij gewoon bij de eerste beste sleutelboer

Mijn reserve is van de sleutelboer. Zijn vrij standaard dingen.
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline ddw

Re: Sleutel bijmaken?
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2017, 23:12 »
weinig sleutel boeren zullen de Honda sleutel hebben hangen denk ik. Maar via csmnl een blanke sleutel bestellen en deze bij een sleutel service laten kopiëren lijkt me het meest zekere

Heb ik pas ook geprobeerd. Sleutel had al een andere lengte als die van mij wat volgens csmnl niet kon. En vervolgens werdt hij bij de sleutlboer vakkundig om zeep geholpen ggrrrrr, heb ik nog niks.

Wil verder niemand ontmoedigen hoor, alleen even mijn frustratie kwijt :(
Ktm 525 exc 2003 supermotard / enduro.

Africa twin RD07a 2000.

Offline EelkoL

Re: Sleutel bijmaken?
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2017, 23:23 »
Ga ik morgen proberen.

Nog een kleine tip om te delen: Vorig jaar zijn we (2 man, 1 Alp, 1 XT600) ook naar de Pyreneeën gegaan, prachtig. Motoren op de aanhanger en 1 nacht doorrijden.
Bij Parijs brak onze uitlaat eronder uit. Provisorisch maar voldoende gerepareerd en doorgereden. De lokale Point S (soort kwikfit) wilde de uitlaat wel lassen en onze aanhanger elke avond binnen zetten. Na een week kwamen we weer bij de garage, auto gerepareerd en aanhanger prima verzorgd.
Dit jaar een mail gestuurd, of ze weer op de aanhanger willen passen en meteen mijn auto een grote beurt. Ja hoor, geen probleem!

Zo is iedereen blij.
'99 TA

Offline EelkoL

Re: Sleutel bijmaken?
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2017, 09:25 »
Ik ben vandaag voor het werk langs Kuiter aan de Paterswoldseweg gegaan, binnen twee minuten stond ik met een Silco Hon41P sleutel weer buiten. €5,50. Als ik dat geweten had, was ik gisteren niet zo lang doorgegaan met zoeken...
'99 TA

Offline xrvtuur

Re: Sleutel bijmaken?
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2017, 09:56 »
Lang leve pre hiss.
Varadero SD02  2004