Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Ik hoor er nu ook bij!

(1/2) > >>

Tony Schmitz:
Dag allen!

Per vandaag ben ik ook een TA-bezitter 8). Het is een XL600v uit 1988 geworden.  Staat al op naam en ik kan hem zaterdag halen. Daar heb ik zin in!!!!!!! ;D

Wel heb ik een paar tips nodig.

Tip 1) kleurcodering. Ik wil een paar plekjes aanstippen maar wie weet de kleurcode of waar vind ik deze?

Tip 2) Spoiler. Er zit al een ander ruitje op maar eigenlijk wil ik een hogere of met spoiler of alleen een spoiler.... wat is een goede optie?

Tip 3) zadel zit goed, is hard genoeg maar... Is zelf ooit overgetrokken door iemand die een ander vak geleerd had.... Waar zou ik deze opnieuw kunnen laten bekleden? Liefste omgeving Utrecht.

Alvast bedankt!!!! En zaterdag volgen meer foto's!

ChrisvdSchoot:
Welkom bij de Club en vast veel rijplezier toegewenst. Groet uit de regio Zeist.

Timy:
Welkom  ;D

Gelijk mbt de vragen:
1) er is op internet een site te vinden met alle types, jarenen kleurcodering. Zal ff moeten zoeken waar dst ook alweer was, maar wie weet gaat iemand mij voor zijn. Is wel een lastige kleur ivm een parelmoer wat erin zit.

2) je hebt eigenlijk al de meest hoge variant erop. De toevoeging die nog mogelijk is het Vario spoilertje erop. Kan je los bestellen bij MRA. Zoek maar op MRA Vario touring.

3) zadeldek is los te bestellen. OA bij Louis.de. Zal waarschijnlijk wel zwart worden.. Ik weet dat je redelijk handig bent, denk dat je het zelf best strak erop kan maken. Laten doen kan best in de pecunia's lopen. Optie is ook even MP in de smiezen houden of een oproep doen bij gezocht . Een zadel wordt vrij regelmatig aangeboden.

Nog één ding.. meld je nog ff aan TCN LID  >:( ;)

alain:

--- Citaat van: Tony Schmitz op 06 juni 2017, 19:45 ---Tip 1) kleurcodering. Ik wil een paar plekjes aanstippen maar wie weet de kleurcode of waar vind ik deze?


--- Einde van citaat ---

Vermoedelijk Parelwit NH 193P

Floris:
https://www.twowheelparts.nl/nl/verf/kleurverf/honda/1022935/pearl-crystal-white-nh-193-p-12ml-lakstift.html

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View