Auteur Topic: Kort voorstellen  (gelezen 2268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Engels

Kort voorstellen
« Gepost op: 10 juni 2017, 14:29 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is chris en ik ben sindskort op zoek naar een transalp. Heb nog maar net mijn kawasaki z750 verkocht. Maar ik heb nu mijn zinnen gezet op een transalp. Zodra ik er een gevonden heb gaan jullie van mij horen.

Alvast bedankt voor het vele leesplezier dat ik hier ga hebben. Groeten chris

Offline ChrisvdSchoot

Re: Kort voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2017, 17:02 »
Hoi Chris, heb je nog een bepaald type in gedachten? Ken je de TA aandachtspunten?
On a bike no one ever asks "are we there yet"

Offline Engels

Re: Kort voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2017, 21:08 »
Hoi Chris,

Bedankt voor je bericht. Ik ben me nu voornamelijk aan het inlezen. Ik wil op dit moment niet meer uitgeven dan 1800 euro aan de motor dus dan val je al gauw in een bepaald segment. Ik kies bewust voor deze instap omdat het me leuk lijkt om zelf ook het onderhoud te gaan doen en er een beetje aan te gaan klussen. Daarnaast had ik hiervpor een duurdere motor en ik ben echt een mooi weerrijder dus ik vind het zonde om een motor die duur is binnen te laten staan. Heb je toevallig nog tips of punten waarbij ik op moet letten bij de aanschaf ervan.

Groeten chris

Offline Robin66

Re: Kort voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2017, 08:27 »
Hoi Chris,

Succes met je zoektocht. Het gaat echt wel lukken een goede clubmotor te vinden voor 1800,-. Slim dat je je hier inleest en eerst eens even rondvraagt....

Ken je trouwens dit stukje? http://www.motoravonturist.nl/how-to/peter/how-to-transalp/   
er staat hier op de site een stukje met aankooptips; http://wiki.transalpclub.nl/index.php/Aankoopinspectie
De gehele wiki staat vol interessants: http://wiki.transalpclub.nl/index.php/Hoofdpagina

Lees ze, Robin

Offline Engels

Re: Kort voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 05 juli 2017, 21:35 »
Eindelijk heb ik mn TA gevonden. Heb er 2 uur voor in de auto moeten zitten maar het is de moeite waard geweest. Hij komt uit 95 en heeft nog geen 30000 gelopen. Enige minpuntje zou kunnen zijn dat het een import motor is.

Ik net helemaal blij lekker stukje toeren. Tot ik opeens voelde dat mijn voorband leeg liep. Shitttt!!! Lekke band. Wilde net aankomende week flink gaan toeren. Nu maar eens uitzoeken waar ik een binnenband kan vinden en waar ik deze erin kan laten zetten.

Maar first things first ik ga nu eerst maar eens lid worden.


Offline Engels

Re: Kort voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 04 augustus 2017, 13:55 »
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn TCN rechten kan aanvragen ik heb het nu al een paar keer via het formulier gedaan waar de link van op de site staat. Dit is inmiddels alweer drie weken geleden maar tot op heden gebeurt er niks. Tevens heb ik ook de webmaster gemaild maar daar krijg ik helaas geen bericht van terug.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen  :))

Offline PimW

Re: Kort voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 04 augustus 2017, 13:59 »
Ik denk dat de kans groot is dat de mens achter de pc op vakantie is. :)

Offline Jeroen

Re: Kort voorstellen
« Reactie #7 Gepost op: 04 augustus 2017, 14:29 »
Webmaster is knalerwt, Arjen is er recent mee gestopt. Ik ben enkel mod en bemoei me niet met dit soort dingen sorry.
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline Oldtimer

Re: Kort voorstellen
« Reactie #8 Gepost op: 04 augustus 2017, 15:36 »
Citaat
Webmaster is knalerwt

En met vakantie  ;)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Engels

Re: Kort voorstellen
« Reactie #9 Gepost op: 04 augustus 2017, 19:27 »
Dat verklaard een hoop. We wachten rustig af. Bedankt voor de reacties.

Offline TransAlpGhost

Re: Kort voorstellen
« Reactie #10 Gepost op: 04 augustus 2017, 21:14 »
Volgens mij moet je je lidnummer (op je pas en op adres papiertje ) even invullen in je profiel dan is het direct geregeld dacht ik

edit: [profiel]-[account instellingen] daar kun je een  lidnummer invullen

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn TCN rechten kan aanvragen ik heb het nu al een paar keer via het formulier gedaan waar de link van op de site staat. Dit is inmiddels alweer drie weken geleden maar tot op heden gebeurt er niks. Tevens heb ik ook de webmaster gemaild maar daar krijg ik helaas geen bericht van terug.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen  :))
« Laatst bewerkt op: 04 augustus 2017, 23:04 door TransAlpGhost »
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline Engels

Re: Kort voorstellen
« Reactie #11 Gepost op: 08 augustus 2017, 15:34 »
Volgens mij moet je je lidnummer (op je pas en op adres papiertje ) even invullen in je profiel dan is het direct geregeld dacht ik

edit: [profiel]-[account instellingen] daar kun je een  lidnummer invullen


Dit heb ik ookal gedaan maar dit is helaas ook niet de oplossing geweest. Ik wacht rustig af tot de gene die erover gaat terug is van vakantie.