Techniek > Honda Africa Twin

Daerr aluminium koffers

(1/4) > >>

LJ:
Ik wil een set aluminium zijkoffers van Daerr kopen, maar ik twijfel nog over de grootte. Ze verkopen drie verschillende groottes; 32, 36 en 40L. Nu lijkt me die van 40L sowieso te breed, maar twijfel ik of de 32L te klein is of juist de 36L te groot. Iemand ervaring met deze koffers en foto's hoe dat op de motor staat?

http://www.daerr.de/hauptartikel2_daerr/00074/staD/5/Motorrad.html

Sandra:
Ik had de 36 liter op mijn transalp. Precies goed, mooi evenwijdig links en rechrs  dus geen gedoe met een grotere afstand ten opzichte van de uitlaat ofzo. Vergeet de slotjes niet mee te bestellen! Ik had de koffers aan de binnenkant ook beplakt met transparant kastplanken plastic, boeklon kan ook wel denk. Fijne koffers hoor. Hoe ga je ze bevestigen?

Sandra:
Ik gebruikte die "luxe" kunststof boodschappen tassen van AH ( 2,- euro) als binnentas, ideaal! Koffers zijn welliswaar waterdicht maar het gemak van die tassen is geweldig. Je pakt alles in 1 handeling er uit ;D

LJ:
Ik koop het losse bevestigingssysteem van heavy Duties er bij. Slotjes is een goeie tip, die zitten er dus niet bij. Heb je een foto van hoe ze op je Alp zitten?

Joxer:

--- Citaat van: LJ op 11 juni 2017, 10:16 ---Ik koop het losse bevestigingssysteem van heavy Duties er bij. Slotjes is een goeie tip, die zitten er dus niet bij. Heb je een foto van hoe ze op je Alp zitten?

--- Einde van citaat ---
Als je het systeem van HD koopt, waarom kies je dan voor koffers van Daerr?
Is dat een financieel dingetje of is Daerr echt veel beter?
Ik ben nog op zoek naar de beste oplossing, vandaar mijn vraag.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View