Techniek > Honda Africa Twin

De zoveelste tripmaster!

(1/1)

Genovian:
Hoi allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van een prachtige rd07. Toen ik hem kocht deed de tripmaster het niet maar de verlichting ging wel aan. Als ik zo de verhalen op dit forum lees dan ligt dit waarschijnlijk aan de elco's.

Heeft er iemand toevallig nog een how to over hoe ik deze precies vervang en wat ik hiervoor nodig heb?

Nieuwe post gemaakt omdat de laatste post hierover al een tijdje geleden is en dit door de site geadviseerd werd.

Groeten Ronald

Kansloos:
Als je Google gebruikt zie je al heel veel info.  Ik weet niet of je zelf erg handig bent met een soldeerbout?
Anders weet ik nog wel een adresje waar ze op no cure no pay basis werk. Bij mijn reparatie was ik 15 euro kwijt.

James Bond:
Check eerst de hoofdstekker achterin de tripmaster. Haal die eruit en kijk erin. Die van mij was behoorlijk groen uitgeslagen. Spuitbusje K60 electric spray erop, ff in en weer klikken en 2u laten drogen.  Aansluiten en alles werkte weer perfect. Daarna nog bij alle andere stekkers gedaan !.

Genovian:
Ik ga even de oplossing van James Bond proberen. Anders kom ik even bij jou terug kansloos.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View