Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Honda NX250 Tracker

(1/15) > >>

Timy:
Ik ben eruit.. Ik ga een poging wagen voor de Tracker. De boel is dermate roestig, krom, etc dat ik een kapitaal kwijt ben om het weer origineel strak te krijgen. Als ik dan toch ga uitgeven wil ik iets bijzonders maken.

Ik zal foto-gewijs de voortgang laten zien. Hierbij een foto hoe de NX in 2010 bij mij is weggegaan.. En een idee wat ik er (tussen nu en 2 jaar) van wil maken.

Timy:
Zo werd de NX bij mij afgeleverd. Kennelijk is hij 7jaar niet altijd even best verzorgd  :-X

Gelukkig past het wel in de auto van de vorige eigenaar en kon het dus 'makkelijk' naar mij toe komen  ;D

Timy:
Bij thuiskomst begonnen met het verwijderen van al het plastic. Een even zien wat er voor een ellende onder de kappen te vinden is..

Timy:
Het weer was vandaag prut, dus een mooie gelegenheid om mijzelf met muziek op te sluiten in de schuur. Het slopen gestart met.. starten   8) Moest even zeker weten of er nog puf in zat. Binnen no-time dikke klappen! (lange leven geen uitlaat). Daar ben ik dus door gerustgesteld.  :))

Inmiddels een 17" XL500 wiel gescoord (kwam een mazzeltje voorbij ). Hij staat dus weer vanouds om 2x zilveren wielen. Verder is er nu alleen nog een frame, blok en wielen over. Nu moet ik een mooie passende tank vinden... Daar ga ik de rest omheen (laten) bouwen.
Huidige staat is.. zie foto

Timy:
Helaas was één van de vorige eigenaar echt enorm platzak en had hij de schakelpook laten vastlassen. Kennelijk was 3 euro voor een nieuwe net even teveel  :o

Vandaag dus ook mij geduld bij elkaar geraapt en millimeter voor millimeter aan het afpellen geslagen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View