Ja, inderdaad, jullie hebben volledig gelijk!
De moto is gewoon een beetje verwaarloosd de laatste jaren, niet om kosten te besparen, gewoon uit het oog verloren...
Vorig jaar weer begonnen nu mijn dochtertje groot genoeg is om mee te rijden en is super dom, maar heb nooit stilgestaan bij de technische kant tot nu...
Remvloeistof: remblokken zo goed als op (voor en achter, maar vooraan waren er nieuwe schijven en vloeistof en blokken, dus beter...)
Ik laat het bekijken als ik voor de vork ga. Het is hier altijd droog en warm, dus slijtage gaat traag, maar hij moet wel nog thuisgeraken ... Veiligheid inderdaad voor alles!
In belgie ga ik nu in Edingen wonen aangezien mijn vrouw op het ministerie moet geraken, mijn dochter franstalige school nodig heeft (en ik vrij ben
) maar oorspronkelijk is mijn vrouw van turnhout en ik heb goede ervaringen met Ad Mies, dus ik hoop bij hem alles te controleren en zelf nog veel bij te leren...
En, hop , nog eentje
Als de motor pas draait (moet niet koud zijn, gewoon herstarten) en ik daal af in versnelling zonder gas, dan rammelt er iets en als ik mijn voet tegen de stenenvanger houd, dan stopt het... Ik zie dat 1 van de bevestigings punten van deze vanger ontbreekt, maar hij is wel stabiel. Maar is er een mogelijke andere gevaarlijke oorzaak mogelijk?
Kettingset was gedaan aan 35.000 bij Ad, ik heb al wat moeten aanspannen, maar dat ziet er ok uit... Het kleintje kan ik niet zien, maar wordt dat ook niet verwisseld bij een set??
Man, ik heb nog veel te leren, maar ik leer graag, sleutel graag, maar mijn topbikes hebben geen motor en geen electriciteit, dus, alles is nieuw...
Weeral bedankt,
Wouter