Auteur Topic: Spijt  (gelezen 1733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fred

Spijt
« Gepost op: 25 juli 2017, 22:13 »
Ben al eerder een poos lid geweest van de Transalpclub, maar begin vorig jaar had ik mijn Alp een poosje aan de wilgen gehangen en het lidmaatschap beëindigd ook  ??? . Inmiddels wel spijt van gekregen en daarom op hangende pootjes weer een lidmaatschap aangevraagd bij de ledenadministratie (Hanneke)

Ik kan wel wat over mezelf vertellen, maar je kan ook wel ff zoeken op mijn naam hier op het forum. Kom je vanzelf wel wat tegen. Ik zie jullie wel weer op een van de tourtochten en zo.

Fred Wansleeben

Offline Peter_Winsum

Re: Spijt
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2017, 22:21 »
Ha die Fred!

Door een aantal oorzaken ben ik ook even uit zicht geweest, wel lid gebleven en zal na de zomer ook weer eens aansluiten bij een tocht. Gewoon weer zin in.
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline dropken

Re: Spijt
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2017, 22:44 »
Fred mooi Dat je weer aan boord bent. Gr. Marcel E.

Offline Oldtimer

Re: Spijt
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2017, 23:40 »
Emiklie welkom terug, alhoewel je niet echt weg bent geweest toch  ;)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Fred

Re: Spijt
« Reactie #4 Gepost op: 25 juli 2017, 23:52 »
klopt, heb wat ritjes buiten de club om gedaan  8) zit nu trouwens is Troyes fr op weg naar de Dordogne... op de alp natuurlijk  :)

Offline varaderohuibje

Re: Spijt
« Reactie #5 Gepost op: 26 juli 2017, 00:10 »
Ben al eerder een poos lid geweest van de Transalpclub, maar begin vorig jaar had ik mijn Alp een poosje aan de wilgen gehangen en het lidmaatschap beëindigd ook ??? . Inmiddels wel spijt van gekregen en daarom op hangende pootjes weer een lidmaatschap aangevraagd bij de ledenadministratie (Hanneke)

Ik kan wel wat over mezelf vertellen, maar je kan ook wel ff zoeken op mijn naam hier op het forum. Kom je vanzelf wel wat tegen. Ik zie jullie wel weer op een van de tourtochten en zo.

Fred Wansleeben

rare jongen die Fred.....

ps: Landmark-rally is al een winnaar.. dus daar hoef je het niet voor te doen  >:D

Offline xrvtuur

Re: Spijt
« Reactie #6 Gepost op: 26 juli 2017, 06:01 »
Ha die Fred, welkom terug
Varadero SD02  2004

Offline Goobi

Re: Spijt
« Reactie #7 Gepost op: 26 juli 2017, 10:20 »
Vroeg me al af waar je gebleven was  ;)
Welkom terug!  ;D
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline Jeroen

Re: Spijt
« Reactie #8 Gepost op: 26 juli 2017, 23:30 »
Fredjuh!
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline The Headless Horseman

Re: Spijt
« Reactie #9 Gepost op: 27 juli 2017, 13:07 »
Hi Fred  :) Welkom terug hier  8) We zien je graag weer op een ritje of weekend!

Grtz,
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline V-Twin

Re: Spijt
« Reactie #10 Gepost op: 27 juli 2017, 23:53 »
Hi flexible friend   ;D ;)