Auteur Topic: Te koop: Africa Twin RD07 1994 (56.000 km)  (gelezen 313 keer)

Offline TravelKid

Te koop: Africa Twin RD07 1994 (56.000 km)
« Gepost op: 01 november 2017, 20:27 »
Een half jaar geleden heb ik na het behalen van mijn motorrijbewijs deze Africa Twin gekocht bij Van Heerdt Motoren in Hilversum, compleet met beurt en al. Ben er meteen een paar dagen mee op vakantie gegaan naar de Vogezen. Ik heb daarna nog aardig in de motor geļnvesteerd, maar na een recent enduro weekend (op een 350cc yamaha) heb ik toch besloten om over te stappen op een lichtere motor. Aangezien ik in de binnenstad van Utrecht maar plek heb voor 1 motor in de stalling moet ik deze daarom helaas verkopen.

Hij ziet er nog goed uit en de volgende zaken zijn volledig vernieuwd nadat ik hem kocht:
- Nieuwe accu
- Nieuwe spanningsregelaar
- Nieuwe valbeugels van Hepco & Becker (twv 230 euro)
- Nieuwe Metzeler Tourance achterband (twv 200 euro, nog geen 100km op gereden)
- Nieuw vario schermpje
- 12 volt dubbele usb outlet
- De roze 'Africa Twin' en '750' stickers vervangen voor witte
- Een extra koppeling en remhendel (nieuw)
- Een extra binnenband, voor en achter

Niet nieuw maar wel inbegrepen:
- Touareg tanktas

Het knipperlicht linksachter is wel aan vervanging (of versteviging) toe.

Alles werkt verder goed, incl. de tripmeter. Heerlijke motor om mee te toeren, mee op vakantie te gaan en soms even een onverharde weg te pakken :-)

Het hele pakket staat te koop voor een vaste prijs van € 3.900,- . Ik hoop dat het naar een liefhebber gaat, vandaar dat ik hem eerst hier aanbiedt. Anders wordt het (helaas) marktplaats.

Je kan contact met mij opnemen op 0623005820 of mail even naar bartvdleij@gmail.com (proefrit natuurlijk mogelijk)
« Laatst bewerkt op: 06 november 2017, 19:36 door TravelKid »

Offline TravelKid

Re: Te koop: Africa Twin RD07 1994 (56.000 km)
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2017, 19:37 »
Update met recente foto's.