Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Verse transalp rijder uit Zwolle

(1/10) > >>

Frank-M:
Hallo allemaal,

Frank uit Zwolle, 30 jaar en sinds twee weken in het bezit van mijn motorrijbewijs (12 jaar te laat natuurlijk).
Gister mijn eerste motor gekocht, een transalp uit 88 in champagne/bruin  ;D
Vanmiddag ophalen en dan kan de pret beginnen.
Trommel achter piept wat tijdens het remmen en de voorrem is ook niet je van het.

Zojuist aangemeld als lid bij de club, de site al een paar weken gevolgd en het ziet er gezellig uit. Jammer dat ik de rit van zaterdag heb gemist.

Tot gauw

dropken:
Welkom bij de club en ik zou wel wat controle op die remmen uitvoeren en desnoods repareren of vervangen voor ik er echt mee ging rijden.

Oldtimer:
Welkom hier en hopelijk snel als lid bij de club.
We hebben in Oost op de eerste donderdag van de maand een treffen waarbij we bij een bakkie of een cola gewoon slap OHén en over alles wat met motoren te maken heeft en kletsen over alles wat niets met motoren te maken heeft.
ook kun je hier veel technische hulp vinden

Als Oosterling uiteraard ook daar welkom.
Hou dat topic maar in de gaten.

http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=2194.2850

Veel plezier met je alp 

Simz:
Welkom mede Zwollenaar!

Frank-M:
Bedankt allen,

Remmerij werkt wel maar het is vooral wat zompig. PJS in Elburg is voor mij om de hoek en wordt hier vaak genoemd dus zal daar eens langs rijden. Kan mooi de rest van de fiets ook geinspecteerd worden. Er rammelt het een en ander en de voorvork is volgens mij gemaakt van een paar oude fietspompen  ;D

Verder is de slag voor de bediening van de achterrem veel te lang. Voor de rest loopt het allemaal wel redelijk (het is natuurlijk geen nieuwe).
Eerst maar eens kijken of het allemaal blijft lopen en ik geen olieboot heb aangeschaft.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View