Auteur Topic: Ook even voorstellen......  (gelezen 1595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pervect

Ook even voorstellen......
« Gepost op: 19 juni 2009, 17:00 »
Hallo,

weer een nieuw lid, tenminste, ik heb al een paar weken lang alles gelezen, en het oude forum doorgespit.
Mijn naam is Jan, ben intussen alweer 43 (gedraag me als 13, volgens mijn betere helft) en woon onder de rook van Rotterdam in de Hoeksche Waard.


Heb een maand of twee geleden een 1987 Transalp gekocht, die een beetje aangepast is:



Heeft een Laser ProDuro uitlaat, en een NT650 Hawk motorblok  >:D

Sinds afgelopen maandag ook het 1999 tweelingbroertje erbij kunnen kopen:



Heeft ook een ProDuro uitlaat, een middenbok, handvatverwarming, K&N luchtfilter



Voorgaande motoren: Yamaha XJ900F, Kawasaki KLR250, Honda NTV 650.

Ben nu dus echt helemaal verkocht aan het allroad gevoel, met name de zithouding was voor mij een verademing....

TA '99 / RVS remleidingen / RVS valbeugels / GIVI Wingrack / Laser ProDuro / Handvatverwarming / Alarmverlichting / Viking seat / Garmin 2610 in Touratech houder / Loobman kettingsmeersysteem / Heidenau K60 banden

You only need two tools in life: WD40 & DUCT tape. If it doesn't move and should, use the WD40. If it shouldn't move and does, use the DUCT tape!

Offline V-Twin

Re: Ook even voorstellen......
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2009, 17:36 »
Nou'eh welkom. Zaterdag 27 kan je je helemaal uitleven bij de Grensrit. Ik zie dat je er direct maar twee Alps hebt aangeschaft? Mag dat wel die oude glorie in stand houden en aanpassen ;D

Offline Pervect

Re: Ook even voorstellen......
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2009, 19:10 »
Nee, is een duiveltje, net als die '87er.

De '99er heeft gewoon het standaard blok, de NTV650 die ik eronder noem heb ik ervoor gehad....

Jan
TA '99 / RVS remleidingen / RVS valbeugels / GIVI Wingrack / Laser ProDuro / Handvatverwarming / Alarmverlichting / Viking seat / Garmin 2610 in Touratech houder / Loobman kettingsmeersysteem / Heidenau K60 banden

You only need two tools in life: WD40 & DUCT tape. If it doesn't move and should, use the WD40. If it shouldn't move and does, use the DUCT tape!